کد خبر : 1977578 | 13 آبان 1402 ساعت 21:36 | 17.6K بازدید | 16 دیدگاه

واکنش بایرن به شرمساری جام حذفی

هت‌تریک دوباره از هری، صعود کین روی دیوار زرد!

بایرن مونیخ با هت‌تریک هری کین دورتموند را در خانه‌اش زمین‌گیر کرد و دیوار زرد را فرو ریخت.

هت‌تریک دوباره از هری، صعود کین روی دیوار زرد!

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مهم‌ترین دیدارهای این هفته فوتبال اروپا، دورتموند و بایرن مونیخ به مصاف همدیگر رفتند تا برای کمتر کردن اختلاف با با بایر لورکوزن صدرنشین رقابت کنند.

ابتدا تصور این بود که بایرن با توجه به غیبت ماتیاس دلیخت و یوشوا کیمیش به دلیل مصدومیت، کار سختی در دفاع و هافبک برای انتقال توپ به خط حمله دارد و ممکن است این اتفاق مانع کسب سه امتیاز توسط تیم توماس توخل شود.

ویدئو: 315675
1949555
1949554

برگ برنده توخل در این بازی، دایوت اوپامکانو بود که به تازگی از بند مصدومیت رها شده و برای اولین بار پس از بازی مقابل فرایبورگ، در ترکیب باواریایی‌ها قرار گرفت.

ویدئو: 315677

یک کرنر در دقیقه ۴، نفس دیوار زرد را حبس کرد. ارسال زیبای لروی سانه و ضربه سر دایوت اوپامکانو روی غفلت مدافعان و دروازه‌بان دورتموند، توپ را به گوشه سمت چپ دروازه فرستاد و خیلی زود عدد صفر در مقابل نام بایرن به یک تبدیل شد.

در ادامه بایرن مونیخ فشارش را حفظ کرد و اجازه نفس کشیدن به دورتموند نمی‌داد.

1949553

دقیقه ده بایرن باز هم به گل رسید و به دورتموند نشان داد که این بازی هم فرقی با بازی‌های قبلی ندارد. این ضدحمله از مقابل دروازه خودی و با پاس کوتاه آلفونسو دیویس به سانه آغاز شد. در ادامه پاس پشت پا و زیبای سانه به لئون گورتزکا او را در موقعیت خوبی قرار داد تا مسافتی طولانی را تا زمین دورتموند برود. سانه که بعد از پاسش به گورتزکا حرکتش به سمت محوطه جریمه دورتموند را شروع کرده بود، با پاس دقیق هافبک آلمانی در سمت چپ محوطه جریمه صاحب توپ شد و بدون معطلی با یک پاس عرضی در مقابل دروازه، توپ را به هری کین، بازیکن شماره یک خط حمله بایرن رساند و این مهاجم انگلیسی به راحتی دروازه میزبان را برای بار دوم باز کرد.

1949556

دورتموند که بعد از گل اول کاملا از بازی خارج شده بود حرفی برای گفتن نداشت و در همان ۲۰ دقیقه ابتدایی کاملا مغلوب تاکتیک توماس توخل شد.

1949557

در دقیقه ۷۲ نیمه دوم، کینگزلی کومان در سمت راست با جمال موسیالا یک و دوی‌ موفقی انجام داد و حرکت خوبی از آن سمت آغاز کرد. او سپس با یک پاس، کین را در محوطه جریمه دورتموند در مقابل دروازه صاحب توپ کرد و او با ضربه‌ای عالی گل دومش را وارد دروازه حریف کرد.

حدود ۲۰ دقیقه بعد و در ثانیه‌های پایانی بازی، پاس اشتباه زوله، باعث شد که جمال موسیالا از راه برسد و با سماجت بسیار توپ را به کین پاس دهد. او با توپ تا محوطه جریمه پیش رفت و در آنجا با کوبل تک به تک شد و گل چهارم بایرن و سوم خودش را به ارمغان آورد.

مهاجم انگلیسی موفق به ثبت یک هت‌تریک دیگر شد و به پیروزی پرگل بایرن برابر دورتموند کمک بزرگی کرد.

1949607

دیدگاه‌ها