کد خبر : 1977624 | 14 آبان 1402 ساعت 00:34 | 35.1K بازدید | 30 دیدگاه

توماس مولر:

هری کین در هتل به یک اتاق دیگر نیاز دارد!

توماس مولر، ستاره بایرن مونیخ، می‌گوید هری کین اگر با این وضعیت به هت تریک ادامه دهد به یک اتاق دیگر در هتل برای نگه داری توپ‌های یادگاری نیاز دارد.

هری کین در هتل به یک اتاق دیگر نیاز دارد!

به گزارش "ورزش سه"، تیم بایرن مونیخ شنبه شب در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های بوندسلیگا معروف به درکلاسیکر، میهمان دورتموند بود. برخلاف پیش بینی‌ها از این بازی، این دیدار یک دیدار نزدیک و نفسگیر نشد و در همان ده دقیقه اول بایرن با ارائه یک بازی کاملا برتر، 2 گل به ثمر رساند و در نهایت هم حریف دیرینه‌اش را 4-0 در خانه در هم کوبید.

نکته جالب این بازی، سومین هت تریک هری کین با بایرن بود که باعث شد این بازیکن به رکورد 15 گل در 10 بازی ابتدایی در بوندلیگا برسد. توماس مولر در مورد هری کین که یک توپ مسابقه دیگر را به خاطر هت تریک به اتاق هتلش می‌برد، گفت: "اگر اینطور ادامه دهد، او به زودی به اتاق دیگری در هتل نیاز خواهد داشت."

1949679

مانوئل نویر هم بعد از این دیدار گفت که تیمش کم کم  به بهترین فرم ممکن خودش نزدیک می‌شود: "مهم نیست در لیگ تا به حال چه اتفاقی افتاده است، هر فوتبالیست و هر هواداری مشتاقانه منتظر این بازی (درکلاسیکر) هستند. امروز ما چهره واقعی خود را در یک بازی برتر نشان دادیم. از ابتدا به خوبی وارد بازی شدیم و حریف را کنترل کردیم. ما در این بازی اعتماد به نفس را داشتیم که در بازی با زاربروکن آن را از دست داده بودیم. ما فضاها را به خوبی اشغال کردیم، سرعت زیادی داشتیم که به ما اجازه داد به دورتموند آسیب بزنیم."

دیدگاه‌ها