کد خبر : 1977627 | 14 آبان 1402 ساعت 04:11 | 10.5K بازدید | 14 دیدگاه

قبل از کلاسیکر، سوال مجری و حضور ماتئوس

مقدمه توخل برای حمله به ماتئوس و هامان!

توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، پیش از بازی مقابل دورتموند با عصبانیت به سوالات مجری اسکای پاسخ داد.

مقدمه توخل برای حمله به ماتئوس و هامان!

به گزارش "ورزش سه"، قبل از شروع بازی درکلاسیکر، توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، در حال گفتگو با پاتریک واسرزیهر، مجری برنامه اسکای، بود تا به سوالات پاسخ دهد.

ابتدا واسرزیهر از او ارزیابی این مربی را از بازی مقابل باشگاه سابقش خواست. توخل گفت: "احساسات شبیه بازی در لیگ قهرمانان وجود دارد، این یک بازی عصرانه در سطح لیگ قهرمانان است."

1949697
توماس توخل در پایان مسابقه دورتموند - بایرن حسابی از خجالت ماتئوس اسطوره فوتبال آلمان در آمد

واسرزیهر می‌پرسد که آیا هنگام بازگشت به دورتموند احساس خاصی خواهد داشت؟  توخل با عصبانیت واکنش نشان می‌دهد و می‌گوید: "همین الان این را گفتی. من همه را اینجا می‌شناسم."

وقتی در سوال بعدی در مورد فرم بایرن پرسیده شد، توخل که تنها چند متر دورتر از لوتار ماتئوس، کارشناس اسکای، مصاحبه می‌کرد، از این سوال طفره رفت و گفت: "نمی‌خواهم وقتی کارشناسان کمی جلوتر صحبت می‌کنند، مزاحم شوم."

سپس مجری به این اتفاق واکنش نشان داد. او از توخل می‌پرسد که چه چیزی او را این اندازه اذیت می‌کند. توخل پاسخ داد:"هیچ چیزی وجود ندارد، نمی‌خواهم اینقدر مزاحم باشم. خوشحال می‌شوم سوال بعدی را بپرسی."

1938171

مجری در پاسخ به توخل گفت که چند سوال دیگر دارد و سرمربی هم با جمله "باشه، سوال بعد چیست؟" به این گفتگو ادامه داد.

دلیل عصبانیت عجیب توخل بیشتر مربوط به ماتئوس بود که او سعی داشت به صورت مستقیم به آن اشاره نکند. ماتئوس که یکی از منتقدان همیشگی توخل بوده، پس از شکست این تیم در جام حذفی برابر ساربروکن یک مرتبه دیگر نسبت به این مربی انتقاد خود را بیان کرده بود.

دیدگاه‌ها