کد خبر : 1977639 | 14 آبان 1402 ساعت 01:15 | 50.1K بازدید | 16 دیدگاه

توخل: حالا باید 180 درجه بچرخی

دورتموند نه، ماتئوس در هم کوبیده شد!

توماس توخل پس از پیروزی ۴-۰ بایرن مونیخ برابر دورتموند، نمایش بازیکنانش را تحسین کرد و پاسخ انتقادات خبرنگاران و بازیکنان سابق بایرن مونیخ در روزهای گذشته را داد.

دورتموند نه، ماتئوس در هم کوبیده شد!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در بازی‌ای یک‌طرفه با نتیجه چهار بر صفر دورتموند را در هم کوبید و شکست هفته قبل مقابل ساربروکن را به فراموشی سپرد.

گفتگوی توخل با اسکای پس از بازی در حضور لوتار ماتئوس که در روزهای اخیر به عدم پیشرفت بایرن مونیخ انتقاد کرده بود، انجام شد.

این گفتگو با پرسش سباستین هلمن، مجری اسکای آغاز شد که درباره عملکرد خوب بایرن پرسید و توخل با کنایه پاسخ داد: «با توجه به اختلافات و مشکلات موجود در تیم، عالی بودیم.»

کنایه او به گزارش منتشر شده در هفته گذشته بود که در آن ادعا شده بود بین بازیکنان و توخل اختلافاتی وجود دارد.

در ادامه مجری دوباره در مورد دلایل عملکرد خوب امشب پس از حذف مقابل ساربروکن پرسید و توخل با کنایه به صحبت‌های لوتار ماتئوس و دیتمار هامان گفت: «لوتار و دیدی قطعا می‌دانند.»

این دو کارشناس اسکای، بارها از توخل انتقاد کرده بودند و مدعی شده بودند در بایرن زیر نظر او پیشرفتی وجود نداشته است.

این بار لوتار ماتئوس که کنار میز ایستاده بود دخالت کرد و گفت: «امروز هم به عنوان یک کارشناس، اینطوری می‌بینم.»

پس از این مکالمات، مصاحبه به روال عادی ادامه پیدا کرد. تا اینکه توخل به تنهایی مصاحبه را به اتمام رساند. در حالی که ماتئوس می‌خواست با گفتن نکاتی از خودش دفاع کند، توخل بدون توجه به او صحبت‌هایش را با اسکای ادامه داد.

1949718

من از تیمم بسیار راضی هستم، همه چیز عالی بود. بازی فوق‌العاده‌ای بود، ما عملکرد باکیفیت و کاملی داشتیم. من برای تیم خوشحالم. موقعیت‌های زیادی برای گلزنی ایجاد کردیم و کاملا شایسته پیروزی بودیم ما امروز خیلی کارها را به خوبی انجام دادیم. تیم ما به اندازه آنچه در رسانه‌ها نوشته شد بد نیست. امروز ما ۴-۰ پیروز شدیم، حالا شما خبرنگاران باید یک چرخش ۱۸۰ درجه‌ای انجام دهید. خوش بگذرد. حالا می‌توانی کارت را انجام دهی، اما بدون حضور و صحبت با من!»

1949717

توخل پس از این سخنان مصاحبه را ترک کرد و رفت. او سپس در کنفرانس خبری حاضر شد و ادامه سخنانش را آنجا گفت.

«همانطور که گفتم تیم هر کاری را که می‌خواستم انجام داد. در خط دفاع، هافبک و حمله، تمام برنامه‌هایمان انجام شد. نویر نیز مثل همیشه عالی بود. به صورت جزئی همچنان کمی اشتباه و مشکل داریم که باید برطرف کنیم.

اوپامکانو مدافع بسیار قابل اعتمادی است. او پیش از بازی روحیه بالایی داشت و می‌دانستم قرار است بدرخشد. هری کین نیازی به تعریف ندارد. همه می‌توانند کیفیت بالای او را ببینند. بقیه بازیکنان هم عالی بودند.

برد بزرگی بود. هدف اصلی‌مان رسیدن به صدر و قهرمانی است‌. تا آن زمان باید به این راه و نمایش‌ها ادامه دهیم. امیدوارم مانند این عملکرد را در بازی‌های آینده نیز تکرار کنیم. این نمایش برای تیمی با تنش‌های داخلی و عدم پیشرفت مشکلی نداشت. بقیه مسائل را می‌توانید از دیدی و لوتار بپرسید.»

1949719

دیدگاه‌ها