کد خبر : 1977643 | 14 آبان 1402 ساعت 06:41 | 18.2K بازدید | 11 دیدگاه

و بالاخره در صدر جدول گلزنان؛

عملکرد خارق‌العاده مهاجمان مشهور و گمنام بوندسلیگا

هری کین با هت‌تریک مقابل بوروسیا دورتموند تعداد گل‌های خود را در این فصل از رقابت‌های بوندسلیگا به ۱۵ رساند.

عملکرد خارق‌العاده مهاجمان مشهور و گمنام بوندسلیگا

به گزارش ورزش سه، این حد نصاب خارق‌العاده از مهاجم انگلیسی یایرن محسوب می‌شود که در ۱۰ بازی این فصل حضور داشته و حالا یک و نیم گل در هر مسابقه به ثمر رسانده است. بنابر جدول آماری وب‌سایت کیکر، متوسط گلزنی کین، ۵۸ دقیقه در این فصل از رقابت‌های بوندسلیگا است. البته سرهو گیوراسی، مهاجم اشتوتگارت که این فصل همه را متعجب کرده، دو بازی متوالی اشتوتگارت را به دلیل مصدومیت از دست داد تا یکه تازی کین کامل شود.

البته گیوراسی در مسابقه امروز اشتوتگارت مقابل هایدن هایم به میدان خواهد آمد و این فرصت را دارد که دوباره روی دست هری کین بزند و باز هم آمار گل خارق‌العاده خود را بالا ببرد. او در هشت مسابقه، ۱۴ گل به ثمر رسانده که تقریبا می‌شود گفت در هر نیمه (۴۶ دقیقه)، یک گل وارد دروازه حریفان کرده است.

1949728

لوئیس اوپندا از لایپزیش، لروی سانه از بایرن، یوناس ویند از ولفسبورگ، سه بازیکن هشت گله‌ای هستند که یا فاصله‌ای نسبتا زیاد، دو گلزن اصلی را دنبال می‌کنند. در میان ده گلزن برتر بوندسلیگا، ویکتور بونیفاس و عمر مرموش از بایرلورکوزن و آینتراخت فرانکفورت نام‌های قابل توجهی هستند.

برای اینکه بیشتر به ارزش کار کین و گیوراسی پی ببرید، در نظر داشته باشید که آقای گل مشترک فصل پیش بوندسلیگا ۱۶ گل به ثمر رسانده است و نیکلاس فولکروگ و کریستوفر انکونکو از وردربرمن و لایپزیش هر کدام روی عدد ۱۶ متوقف شده‌اند. البته در فصول قبل‌تر و با با حضور روبرت لواندوفسكی، آماری فوق‌العاده از این ستاره لهستانی به چشم می‌خورد؛ بازیکنی که از سال ۲۰۱۳، هفت بار بهترین گلزن بوندسلیگا شده و در فصل ۲۰۲۰-۲۱ با ۴۱ گل، رکوردی استثنایی را از خود به جای گذاشته است. رکوردی که باید دید کین می‌تواند آن را بکشند یا نه.

با توجه به اینکه بوندسلیگا ۳۴ هفته به طول می‌انجامد، هری کین با ادامه روند فعلی (۱.۵ گل در هر مسابقه) رکورد لوا را خواهد شکست.

دیدگاه‌ها