کد خبر : 1977674 | 14 آبان 1402 ساعت 09:44 | 46.2K بازدید | 19 دیدگاه

قهرمانی رویایی: اشک اسطوره رئال درآمد (عکس)

مارسلو، ستاره سابق رئال مادرید، شب گذشته نتوانست جلوی اشک شوقش به خاطر قهرمانی فلومیننزه در کوپا لیبرتادورس را بگیرد.

قهرمانی رویایی: اشک اسطوره رئال درآمد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، فلومیننزه شب گذشته در دیدار فینال رقابت‌های کوپا لیبرتادورس در ورزشگاه ماراکانای برزیل به مصاف بوکاجونیورز رفت و موفق شد با نتیجه 1-2 برابر این تیم به پیروزی برسد. 

مارسلو چند ماه قبل و پس از دوران حضور کوتاهش در المپیاکوس تصمیم گرفت به باشگاهی که در نوجوانی عضو آن بود و علاقه بسیاری به آن داشت برگردد و از همان ابتدا بارها اعلام کرده بود که رویایش رسیدن به این جام قهرمانی است.

بوکا پیش از این فرصت پیدا کرده بود که هفت بار جام قهرمانی این رقابت‌ها را بالای سر ببرد اما فلومیننزه هرگز به این افتخار دست پیدا نکرده بود ولی شب گذشته بالاخره موفق شد این جام را از آن خود کند.

1949794

این مدافع 35 ساله 80 دقیقه در ترکیب تیمش حضور داشت و پس از آن وقتی صدای سوت پایان بازی به صدا در آمد نتوانست جلوی اشک‌هایش را بگیرد و در حالی که اشک می‌ریخت به سمت دیگر بازیکنان در داخل زمین دوید تا نشان دهد که این قهرمانی چه ارزشی برای او دارد. 

1949795

مارسلو پیش از این در زمان پیوستن مجددش به این باشگاه هم در گفتگویی اعلام کرده بود که تنها رویایی که در سر دارد این است که به فلومیننزه برای فتح این جام کمک کند و بالاخره توانست این جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

دیدگاه‌ها