کد خبر : 1977785 | 14 آبان 1402 ساعت 17:26 | 9.9K بازدید | 1 دیدگاه

نتایجی بهتر از تیم ملی می‌خواهیم؛

از تقابل با تیم‌های شرق آسیا هیجان زده و خوشحالیم

نشست خبری سرمربی و بازیکن منتخب تیم‌های خاتون ایران و سیدنی استرالیا قبل از مصاف دو تیم برگزار شد.

از تقابل با تیم‌های شرق آسیا هیجان زده و خوشحالیم

به گزارش ''ورزش سه''، ظهر فردا از ساعت ۱۳:۳۰ اولین دیدار خاتون بم، نماینده ایران در مسابقات جام باشگاه‌های زنان آسیا مقابل تیم سیدنی استرالیا انجام خواهد شد و سرمربیان دو تیم، امروز ظهر در نشست خبری پیش از این مسابقه شرکت کردند. مرضیه جعفری سرمربی خاتون و ملیکا محمدی، مدافع این تیم در این نشست ابراز امیدواری کردند که نمایش قابل قبولی در این دوره از رقابت‌ها داشته باشند.

جعفری: سختی مسابقات مهم نیست، کسب تجربه در اولویت است.

مرضیه جعفری، سرمربی خاتون بم در ابتدای نشست خبری پیش از بازی مقابل سیدنی گفت: بسیار خوشحالیم که موقعیتی فراهم شده تا مقابل سه تیم سرسخت و با سطح بالا بازی کنیم. بازیکنانم آماده این رقابت‌ها هستند و تمام توان خود را در زمین خواهند گذاشت. 

جعفری در پاسخ به سوال خبرنگار ورزش سه مبنی بر اینکه «این نخستین بار است که تیم‌های منطقه غرب و شرق آسیا به مصاف یکدیگر می‌روند و آیا مصاف با قهرمان لیگ استرالیا و کره جنوبی، برای آن‌ها دشوار نخواهد بود؟» گفت: طبیعتا بازی کردن با این تیم‌ها برای ما بسیار سخت خواهد بود اما مهمتر از نتیجه، کسب تجربه است. با شرایطی که فراهم شده، ما می‌توانیم با تیم‌های بزرگ آسیا بازی کنیم و این فرصت بسیار خوبی است که بازیکنانم خود را در این مسابقات بسنجند. او در ادامه گفت: چند روز قبل تیم ملی زنان ما مقابل تیم ملی استرالیا بازی کرد، درست است این تیم سیدنی بازیکنان زیادی در تیم ملی استرالیا ندارد اما آن‌ها بازیکنان خارجی بسیاری دارند که در کشورهای بزرگ دنیا بازی می‌کنند اما با این شرایط ما از مصاف با آن‌ها استقبال می‌کنیم.

1949932

ملیکا محمدی: از تقابل با سیدنی هیجان زده‌ام

ملیکا محمدی، مدافع تیم خاتون بم که در این نشست به عنوان نماینده بازیکنان حاضر بود در آغاز صحبت‌هایش گفت: از حضور در این تورنمنت هیجان زده هستم. ما تیم خاتون هستیم با ۹ قهرمانی در لیگ برتر زنان ایران و از قدرت بالایی برخوردار هستیم، آماده‌ایم که به مصاف تیم‌های بزرگ برویم. محمدی در پاسخ به سوال خبرنگار ''ورزش سه'' مبنی بر اینکه «در هفته گذشته سه بازی بزرگ به همراه تیم ملی زنان داشتید و در ۶ روز آتی هم سه مسابقه بزرگ در جام باشگاه‌های زنان آسیا خواهید داشت، آیا این مسابقات پشت سر هم شما را خسته نکرده است؟» گفت: درست است که سه مسابقه با فشار بالا را پشت سر گذاشتیم، همینطور درگیر مشکلاتی چون جت لگ هم شدیم چراکه اختلاف ساعت استرالیا با ازبکستان بسیار زیاد است. اما همه همدل هستیم که نتیجه خوبی در زمین بگیریم حتی نتیجه‌ای بهتر از مصاف تیم‌های ملی استرالیا و ایران.

دیدگاه‌ها