کد خبر : 1977797 | 14 آبان 1402 ساعت 18:22 | 13.2K بازدید | 22 دیدگاه

واکنش تند پورموسوی به احضارش به کمیته انضباطی

سرمربی استقلال خوزستان بابت احضار به کمیته انضباطی واکنش تندی نشان داد و مدعی شد اشتباهات داوری به شکلی بوده که حق اعتراض کمترین واکنش او و هواداران این تیم است.

واکنش تند پورموسوی به احضارش به کمیته انضباطی

به گزارش "ورزش سه"، استقلال خوزستان در شرایطی برابر گل گهر سیرجان به تساوی رضایت داد که در پایان این بازی کادرفنی و بازیکنان این تیم نسبت به عملکرد داور ناراضی بوده و سیروس پورموسوی نیز واکنش تندی به قضاوت داور داشت. در نهایت اما این اعتراض باعث شد تا کمیته انضباطی طبق روالی که در این فصل در پیش گرفته اقدام به دعوت از پورموسوی به عنوان سرمربی منتقد آبی‌پوشان کند.

باشگاه استقلال خوزستان با اشاره به قضاوت یکطرفه مرتضی منصوریان و تیم داوری‌اش مدعی شد وی با سوت‌های خود ضمن از جریان انداختن بازی، در چند صحنه نیز به صورت واضح علیه این تیم تصمیم گرفته است که صحنه اخراج سالاری و البته مردود کردن گل دوم این تیم، از شاخص‌ترین آنها بوده است.

1949960

با این حال اکنون با دعوت سیروس پورموسوی به کمیته انضباطی، سرمربی استقلال خوزستان در صفحه شخصی خود به این دعوت واکنش نشان داده است و اینطور نوشته: مگر تا به امروز شما جواب نامه‌ها و اعتراضات تیم‌های شاکی و متضرر از جمله استقلال خوزستان را داده‌اید؟ مگر شما وقت دارید دفاعیات ما را بخوانید؟ مگر شما تا به امروز توانستید با مقصران اصلی این اتفاقات برخورد نمایید؟ حکم های شما از قبل معلوم و مشخص است. پس لطفا با اذهان عمومی بازی نکنید!

طبق تصاویری که دوربین باشگاه استقلال خوزستان در صحنه منجر به گل دوم این تیم منتشر کرده، مشخص نیست منصوریان به عنوان داور این بازی چرا گل دوم این تیم را مردود اعلام کرده و آبی‌ها را از موقعیت دستیابی به گل برتری دور نگه داشته است. اتفاقی که باعث شده تا سرمربی استقلال خوزستان بعد از 9 هفته و چند دیدار که علیه این تیم تصمیمات داوری نتیجه را تغییر داده، گلایه تندی داشته باشد و در ادامه نیز به این شکل نسبت به دعوتش به کمیته انضباطی واکنش نشان دهد.

دیدگاه‌ها