کد خبر : 1977835 | 14 آبان 1402 ساعت 21:17 | 18.9K بازدید | 13 دیدگاه

اونانا: جوانان منچستریونایتد نجاتمان دادند!

آندره اونانا، دروازه‌بان منچستریونایتد، پس از اینکه شاگردان اریک تن هاخ مقابل تاتنهام با نتیجه 1-0 پیروز شدند، بازیکنان جوان منچستریونایتد را تحسین کرد.

اونانا: جوانان منچستریونایتد نجاتمان دادند!

به گزارش "ورزش سه"، یونایتد پس از دو شکست متوالی 3-0 خانگی مقابل منچسترسیتی و نیوکسل که بدترین شروع یک فصل یونایتد در 61 سال گذشته را رقم زده است، به شدت به پیروزی نیاز داشت و اریک تن هاخ امیدوار است که برد 1-0 شنبه مقابل فولام بتواند شروعی برای روند پیروزی‌های متوالی آنها باشد.

 برونو فرناندز با مصدومیت در کریون کوتیج گلزنی کرد، اما بازیکنان جوان آلخاندرو گارناچو و فاکوندو پیستری هم بازی چشمگیری داشتند. پیستری از روی نیمکت به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمد و با گرفتن خطا منجر به گل پیروزی بخش فرناندز شد.

1950044

اونانا دروازه‌بان یونایتد در پاسخ به سوالی درباره سهم پیستری گفت: "ما بازیکنان بزرگ و همچنین بازیکنان جوانی داریم که انرژی و روحیه تیمی زیادی به ارمغان می‌آورند. آنها می‌جنگند. امروز برای ما مهم بود که برنده شویم، وقتی برای یونایتد بازی می‌کنی، همیشه باید تلاش کنی و برنده شوی. آنها با روحیه وارد زمین شدند، عملکرد بسیار خوبی نشان دادند، سعی کردند تیم را نجات دهند موفق شدند.

 من برای آنها بسیار خوشحالم. اکنون زمان تمرکز بر روی آنها است. بازی بعدی [مقابل کپنهاگن در روز چهارشنبه] - تحت فشار خواهیم بود، اما ما منچستریونایتد هستیم، ما برای هر چیزی آماده خواهیم بود."
تیم تن هاخ در دیدار روز چهارشنبه با کپنهاگن در دانمارک، به دنبال حفظ امیدهای خود برای رسیدن به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان خواهد بود.

دیدگاه‌ها