کد خبر : 1977877 | 15 آبان 1402 ساعت 07:11 | 19.2K بازدید | 3 دیدگاه

واکنش اسکای به اتفاقات روز گذشته

توخل از ما انتقام گرفت، به او زنگ می‌زنیم

سباستین هلمن، مجری شبکه اسکای، به اتفاق دیشب و ترک مصاحبه توسط توخل، واکنش نشان داد.

توخل از ما انتقام گرفت، به او زنگ می‌زنیم

به گزارش "ورزش سه"، توماس توخل پس از برد در بازی دیشب در گفتگوی شبکه اسکای در کنار زمین حاضر شد و پس از طعنه و کنایه‌های زیاد به لوتار ماتئوس و دیتمار هامان، کارشناسان شبکه اسکای، مصاحبه را نیمه‌کاره رها کرد و رفت.

سباستین هلمن، مجری برنامه، که بین بحث‌های ماتئوس و توخل مانده بود و نمی‌دانست چه بگوید، دیدگاهش درباره این مسئله را ارائه داد.

«شگفت‌زده نیستم. قبلا تا حدودی اعلام شده بود که توخل از اسکای دلخور است. قبل از بازی هم حرف‌هایی زده بود. کار او باید نوعی انتقام باشد. من هر کینه و انتقامی را درک می‌کنم، لازم نیست فکر کنید هر کاری که ما در این شبکه انجام می‌دهیم عالی است. با این وجود، این اقدام بسیار خام و ناشیانه بود.»

هلمن در ادامه فاش کرد که آنها بعداً با مسئولان بایرن ارتباط برقرار کردند، اما با توخل صحبتی نکردند: «بایرن هم تقریبا این احساس را داشت که ما آن روز منصف نبودیم و ناجوانمردانه عمل کردیم. ما می‌خواهیم به باشگاه نزدیک‌تر شویم و رابطه خوبی داشته باشیم اما هیچ تمایلی به رویارویی و جدال با همدیگر نداریم.

می‌خواهم به توخل زنگ بزنم و همه چیز را بسنجیم. می‌خواهم همه چیز روشن شود و درباره این موضوع بحث کنیم که چرا چنین اتفاقی افتاد و چگونه می‌توانیم مشکلات را حل کنیم.»

دیدگاه‌ها