کد خبر : 1977878 | 15 آبان 1402 ساعت 00:43 | 85.6K بازدید | 69 دیدگاه

فشار رونالدو و النصر برای صعود به صدر

بازیکن شماره یک جهان در عربستان چه می‌کند!

کریستیانو رونالدو پس از درخشش در دیدار النصر و الخلیج با انگیزه بالاتری به رقابت در لیگ عربستان ادامه‌ خواهد داد.

بازیکن شماره یک جهان در عربستان چه می‌کند!

به گزارش ورزش سه، کریستیانو رونالدو در ادامه درخشش خود با النصر عربستان با به ثمر رساندن یک گل فوق العاده و پاس گل در پیروزی 2-0 مقابل الخلیج نقش مهمی در روند شکست ناپذیری در 16 بازی متوالی و کاهش اختلاف امتیاز تیمش با الهلال داشت.

رونالدو پس از این مسابقه با انتشار تصاویری از خود در مسابقه در پیامی کوتاه نوشت: "برد قاطع. ما به فشار خود ادامه می‌دهیم."

ستاره پرتغالی النصر در نیمه اول این مسابقه پس از دریبل مدافع حریف، دروازه الخلیج را باز کرد و در نیمه‌ دوم نیز یک پاس عرضی ارسال کرد تا آیمریک لاپورت اولین گل خود را با النصر به ثمر برساند.

پیام توییتری رونالدو ممکن است معنایی دوگانه داشته باشد؛ در حال حاضر النصر پس از 12 بازی با 4 امتیاز اختلاف نزدیک‌ترین رقیب الهلال برای صدرنشینی لیگ روشن عربستان است که به هیچ وجه دوست ندارد مانند فصل گذشته قهرمانی را از دست بدهد اما در مقابل النصر نیز به تلاش خود ادامه می‌دهد تا به صدر جدول صعود کند.

از طرفی رونالدو با گلزنی در این مسابقه، با 12 گل در صدر جدول بهترین گلزنان لیگ ایستاد و در حال حاضر تنها سه گل با الکساندر میتروویچ، مهاجم صربستانی 9 گله الهلال فاصله دارد.

1950129

کریستیانو به عنوان بهترين گلزن فوتبال بین‌المللی، برای آقای گلی در لیگ عربستان رقبای دیگری از جمله تالیسکا (النصر- 8 گل)، سالم الدوساری (الهلال- 7 گل)، سادیو مانه (النصر- 6 گل)، کریم بنزما (الاتحاد- 5 گل)، عبدالرزاق حمدالله (الاتحاد- 5 گل)  و اودیون ایگالو (الوحده- 5 گل) دارد.

رونالدو از زمان ورود به عربستان سعودی در 27 بازی لیگ روی 35 گل تاثیرگذار بوده (26 گل و 9 پاس گل) و با وجود حذف او از لیست نامزدهای توپ طلا نیز لوئیس کاسترو، سرمربی النصر، معتقد است که او "بازیکن شماره یک جهان" است.

کاسترو در نشست خبری پس از بازی به تمجید از رونالدو پرداخت و گفت: او بازیکنی فوق‌العاده، جدی و خارق‌العاده است. او هر چه دارد در زمین می‌گذارد و الگویی برای همه ورزشکاران جهان است.

دیدگاه‌ها