کد خبر : 1977881 | 15 آبان 1402 ساعت 07:43 | 17.9K بازدید | 9 دیدگاه

ورشکستگی دورتموند در جشن تولد دوباره توماس توخل!

شکست سنگین تیم فوتبال بوروسیا دورتموند در بازی سنتی فوتبال آلمان انتقادات زیادی از مدیریت این باشگاه در پی داشت.

ورشکستگی دورتموند در جشن تولد دوباره توماس توخل!

به گزارش "ورزش سه"، در حساس‌ترین بازی نیم فصل اول بوندسلیگا، دورتموند در خانه با شکست سنگین چهار بر صفر در مقابل بایرن مونیخ مواجه شد تا دهمین باخت این تیم در یازده بازی اخیر مقابل باواریایی‌ها رقم بخورد. اتفاقی که باعث شده زنبورها از یک رقیب مخوف در سالیان نه‌چندان دور، به حریف محبوب سالیان اخیر بدل شوند.

واتزکه به عنوان مدیرعامل و کهل به عنوان مدیر ورزشی دورتموند اکنون باید با گونه‌ای از ورشکستگی فنی که تیمشان را در بر گرفته مقابله کنند. آنها در پایان هفته دهم بوندسلیگا نه‌تنها نتوانستند نزدیک به بایرن مونیخ باشند بلکه حالا اشتوتگارت و بایر لورکوزن را هم بالاتر از خود در جدول رده‌بندی دنبال می‌کنند.

در همین رابطه بیلد مقایسه‌ای کوتاه داشته بین سرمربیان و خریدهای دورتموند و بایرن در فصل کنونی که در ادامه می‌خوانید؛

* نقل‌و‌انتقالات

دورتموند با سه خرید گرانقیمت شامل نمچا، آدیمی و هالر در 18 ماه گذشته هزینه‌ای 100 میلیون یورویی داشتند که البته توفیق چندانی هم نداشتند و حداقل در بازی این هفته موفق به رقم زدن اتفاق خاصی نشدند و این درحالی بود که هری کین به عنوان سوپرترانسفر فصل اروپا، در این مسابقه هت‌تریک کرد.

* سرمربی

ترزیچ ششمین مربی دورتموند در هشت فصل اخیر پس از دوران طلایی یورگن کلوپ است که البته در این مدت هیچگاه سرمربیان این تیم نتوانستند تیم را به سطحی نزدیک به دوره این سرمربی آلمانی و محبوب برسانند. این درحالی بوده که بایرن با وجود تغییر مربی مداوم حداقل در بوندسلیگا مرتب قهرمان شده است.

در آن سو، بایرن مونیخ با وجود چالش و فراز و فرود با توماس توخل، حالا با قدرت شکننده‌ رقبایی چون دورتموند می‌تواند به توخل اعتماد بیشتری داشته باشد و لااقل در بوندسلیگا خیالش از عملکرد این سرمربی راحت باشد.

چه کسی می‌داند، شاید عصبانیت او از منتقدان واقعاً مورد استقبال تیم قرار گرفته است. بهترین بازی بایرن مونیخ با توماس توخل بی‌تردید می‌تواند تولد دیگری برای این سرمربی باشد.

دیدگاه‌ها