کد خبر : 1977882 | 15 آبان 1402 ساعت 07:58 | 23.7K بازدید | 12 دیدگاه

نفرین جایزه یاشین در لیگ برتر انگلیس!

امیلیانو مارتینز، دروازه‌بان آرژانتینی استون ویلا، چند روز پس از کسب جایزه یاشین به عنوان بهترین دروازه‌بان جهان، در لیگ برتر انگلیس با شرایط شرم آور مواجه شد.

نفرین جایزه یاشین در لیگ برتر انگلیس!

به گزارش ورزش سه، در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر انگلیس، استون ویلا در سیتی گراوند میزبان ناتینگهام فارست بود. ناتینگهام فارست با یک گل زودهنگام که در دقیقه 5 توسط اولا اینا به ثمر رسید پیش افتاد و میهمان را در ابتدای بازی در موقعیت دشواری قرار داد.

امیلیانو مارتینز تنها دو دقیقه پس از شروع نیمه دوم، با یک اشتباه مرگبار که باعث شد رئال مانگالا بلژیکی نتیجه را 2-0 کند.

رئال مانگالا توپ را از خارج از محوطه جریمه شوت کرد و مارتینز در واقع توپ را مهار کرد، اما از دست او رها و وارد دروازه او شد، علیرغم اینکه تلاش کرد توپ را پس از عبور از تمام خط دروازه بگیرد.

امیلیانو مارتینز هفته گذشته در مراسمی که مجله فرانسوی «فرانس فوتبال» برگزار کرد، برنده جایزه یاشین بهترین دروازه‌بان جهان شد.

مارتینز پس از ایفای نقشی محوری در قهرمانی کشورش، آرژانتین در جام جهانی 2022 قطر برنده این جایزه شد.

مارتینز در رقابت با ادرسون دروازه‌بان انگلیسی منچسترسیتی و یاسین بونو مراکشی، دروازه‌بان فعلی الهلال عربستان و دروازه‌بان اسپانیایی سابق سویا این جایزه را دریافت کرده بود.

دیدگاه‌ها