کد خبر : 1977885 | 15 آبان 1402 ساعت 08:31 | 15.3K بازدید | 9 دیدگاه

تایتان مربی می‌شود، اما دور از فوتبال!

تمرینات را رزرو کنید، کان مربی خواهد شد!

الیور کان قصد دارد به حرفه مربی‌گری وارد شود، اما به شکلی کاملا متفاوت و به دور از فوتبال.

تمرینات را رزرو کنید، کان مربی خواهد شد!

به گزارش "ورزش سه"، الیور کان، اسطوره باشگاه بایرن مونیخ و مدیرعامل سابق این تیم، در پنج ماه اول پس از جدایی از سمت مدیرعاملی بایرن، کمتر از پیش در انظار عمومی ظاهر شد و حضور کمرنگی در فوتبال داشت.

او در طی یک سخنرانی در کنفرانس استارت آپی در مونیخ در پایان سپتامبر، گفت: «دوست ندارم در مورد کارهایی که می‌خواهم در آینده انجام دهم صحبت کنم. من فکر می‌کنم اگر اول کار را انجام دهید و سپس در مورد آن صحبت کنید بهتر است.»

او همین کار را کرد. دروازه‌بان سابق تیم ملی آلمان، اکنون به عنوان مربی آنلاین کارش را ادامه می‌دهد!

ماجرا از این قرار است که بازیگری آلمانی به نام هاینر لاوترباخ و همسر و مدیربرنامه‌‌اش، دوره‌های آنلاینی ارائه می‌دهند که در آن افراد مشهور در ویدئو‌هایی از پیش‌ ضبط شده، درباره مسیر موفقیتشان صحبت می‌کنند.

1938608

در حال حاضر سخنرانی‌های افرادی مانند تیل شوایگر، بازیگر، سباستین فیتزک، نویسنده معروف و هانس ویلهلم مولر-ولفارت، پزشک سابق بایرن، در دسترس هستند. قیمت هر دوره برای دیدن این ویدئوها ۹۹ یورو است.

کان در این مصاحبه‌ها اسرار قدرت ذهنی و اراده‌اش را فاش می‌کند و راه‌های رسیدن به این قدرت را به مخاطبان خواهد آموخت. او تجاربش را در مدت حضورش در سمت مدیرعاملی بایرن را هم به اشتراک خواهد گذاشت.

کان در اکس (توئیتر سابق) اعلام کرد: نیروی اراده و انگیزه اجزای اصلی مشارکت من در این برنامه هستند. پلتفرمی که توسط ویکتوریا و هاینر لاترباخ اجرا می‌شود. منتظر چند پیش‌نمایش از این پروژه که در اواخر سال ۲۰۲۳ منتشر خواهد شد،‌ باشید.»

دیدگاه‌ها