کد خبر : 1977900 | 15 آبان 1402 ساعت 08:29 | 13.4K بازدید | 12 دیدگاه

۳ غایب بزرگ الاتحاد در لیگ قهرمانان آسیا

تیم الاتحاد عربستان قبل از رویارویی با نیروی هوایی در لیگ قهرمانان آسیا، 3 شوک متحمل شد که بارزترین آنها مربوط به عبدالرزاق حمدالله، مهاجم مراکشی بود.

۳ غایب بزرگ الاتحاد در لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دور چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2023-2024، عصر امروز الاتحاد در ورزشگاه فرانسو حریری به مصاف نیروی هوایی عراق خواهد رفت.

بر اساس آنچه الاتحاد از طریق حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) اعلام کرد، عبدالرزاق حمدالله دچار مصدومیت شده که مانع از حضور وی در دیدار مقابل نیروی هوایی می شود.

الاتحاد میزان مصدومیت را فاش نکرد و به بیانیه کوتاهی بسنده کرد و گفت: معاینات بالینی انجام شده توسط تیم پزشکی بر روی بازیکن عبدالرزاق حمدالله نشان از آسیب‌دیدگی دارد که در نتیجه او باید تحت معاینات پزشکی قرار گیرد.

الاتحاد همچنین فاش کرد که کادر پزشکی نیز ترجیح داده‌اند کورنادو، بازیکن تیم در تمرینات شرکت نکند و توضیح داد که او همچنان از بیماری رنج می برد.

لوئیز فیلیپه نیز به دلیل خستگی از تمرین معاف شد و دیگر بازیکن برزیلی، فابینیو، تمرینات مقدماتی را زیر نظر مشترک کادر فنی و پزشکی انجام داد.

الاتحاد پس از شکست 0-1 مقابل الشباب به دنبال غلبه بر بحران های خود است چراکه برای پنجمین دیدار متوالی در لیگ روشن موفق به کسب پیروزی نشد. .

شایان ذکر است که الاتحاد پس از پیروزی در سه بازی دور اول مرحله گروهی، با امتیاز کامل در صدر گروه سوم لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد.

دیدگاه‌ها