کد خبر : 1978019 | 15 آبان 1402 ساعت 17:38 | 578.7K بازدید | 182 دیدگاه

بدرقه بنزما با درخشش ستاره 19 ساله

شگفتی بزرگ: سه امتیاز مفت الاتحاد پس گرفته شد!

شاگردان نونو سانتو با نمایش ضعیف مقابل نیروی هوایی با نتیجه دو بر صفر شکست خوردند.

شگفتی بزرگ: سه امتیاز مفت الاتحاد پس گرفته شد!

به گزارش "ورزش سه"، در نخستین مسابقه دور برگشت مرحله گروهی فصل 24-2023 لیگ قهرمانان آسیا، تیم‌های نیروی هوایی عراق و الاتحاد عربستان که رقبای سپاهان ایران به شمار می‌روند، از ساعت 15:30 امروز در ورزشگاه فرانسو حریری شهر اربیل به قضاوت احمد الکاف عمانی مقابل هم قرار گرفتند.

ویدئو: 315820

الاتحاد عربستان که ستاره‌هایی مثل لوئیز فیلیپه، ایگور کورونادو و عبدالرزاق حمدالله را در فهرست نفراتش نداشت و مارسلو گروهه دروازه‌بان برزیلی را هم روی نیمکت می‌دید، بازی را با ترکیب عبدالله المعیوف، عمر هوساوی، حسن کادش، مدالله العلیان، احمد بامسعود، فیصل الغامدی، انگولو کانته، رومارینیو، هارون کمارا، ژوتا و کریم بنزما آغاز کرد.

نیروی هوایی عراق که در دیدار رفت مقابل الاتحاد نمایشی نزدیکی داشت و در عین شایستگی شکست خورده بود، در نیمه اول بازی امروز پرتلاش ظاهر شد و فقط یکبار توپ به چارچوب دروازه‌اش رفت، اما در آن طرف حملات پرشماری داشت که بالاخره موفق شد قبل از پایان نیمه اول گلزنی کند.

1950391

عراقی‌ها که بیشتر برنامه خود را روی نفوذ از سمت چپ خط دفاعی الاتحاد گذاشته بودند، روی یک کار تاکتیکی و پاس رو به جلوی ابراهیم بایش و در نهایت ارسال زمینی مهند عبدالرحیم و شوت علی جاسم، مهاجم 19 ساله خود دروازه عبدالله المعیوف را باز کرد و با برتری به رختکن رفت.

شروع نیمه دوم هم برای نیروی هوایی عراق طوفانی بود و آنها پس از توپ‌گیری از ابراهیم بامسعود، مدافع چپ الاتحاد دوباره یک حمله را ترتیب دادند و در نهایت روی پاس در عرض ابراهیم بایش و ضربه تمام کننده مهند عبدالرحیم به گل دوم رسیدند و نتیجه عجیبی رقم زدند.

1950390

شاگردان نونو سانتو که در نیمه دوم دور از انتظار ظاهر شدند و نتوانستند در فاز هجومی موفق باشند، خوش شانس بودند که یکبار دیگر دروازه‌شان با فرصت‌سوزی مهند عبدالرحیم باز نشد و البته یک موقعیت خوب هم در دقیقه 84 توسط رومارینیو خراب کردند و گلر عراقی‌ها توپ را به خوبی گرفت.

الاتحاد عربستان پس از سه پیروزی پیاپی در لیگ قهرمانان آسیا امروز با نمایش ضعیف و نتیجه 2 بر صفر مقابل نیروی هوایی شکست خورد تا 9 امتیازی و صدرنشین گروه C بماند و عراقی‌ها نیز با هفت امتیاز و یک بازی بیشتر از سپاهانِ چهار امتیازی در رده دوم بایستند.

دیدگاه‌ها