کد خبر : 1977906 | 15 آبان 1402 ساعت 09:44 | 24.3K بازدید | 9 دیدگاه

عادت عجیب: این فوق ستاره‌ها فوتبال تماشا نمی‌کنند!

بعضی از بازیکنان بزرگ دنیای فوتبال علاقه‌ای به تماشا کردن مسابقات این رشته ورزشی ندارند که شاید باعث تعجب بسیاری شود.

عادت عجیب: این فوق ستاره‌ها فوتبال تماشا نمی‌کنند!

به گزارش "ورزش سه"، ستاره‌های دنیای فوتبال و درخشش آنها در زمین بازی یکی از دلایل اصلی علاقمند شدن مردم دنیا از تمامی سنین به این ورزش و نگاه کردن مداوم مسابقات است. 

اما نکته عجیب و شاید غیر قابل باور این است که بعضی از آنها هرگز علاقه‌ای به تماشای مسابقات فوتبال ندارند و این موضوع را به صورت علنی هم مطرح کرده‌اند. در این مطلب با پنج نفر از این بازیکنان فعلی و سابق که در این دسته قرار می‌گیرند آشنا خواهیم شد.

گرت بیل
بیل در طول دوران حضورش در رئال مادرید در فاصله سال‌های 2013 تا 2022 بارها با هواداران این تیم به خاطر افتی که در سطح بازی‌اش داشت و همچنین علاقه‌اش به ورزش گلف درگیر شد و محبوبیتی بین آن‌ها نداشت. 

او در سال 2018 در گفتگو با ESPN اظهار داشت: «من زیاد فوتبال نگاه نمی‌کنم. صادقانه باید بگویم که دوست دارم مسابقات گلف را تماشا کنم.»

مارک آندره تراشتگن
تراشتگن هم در گفت‌وگو با نشریه اسپانیایی ال پایس در سال 2020 فاش کرد که گاهی قادر نیست بازیکنانی که از تیم‌های دیگر روبرویش قرار می‌گیرند را بشناسد و اسم آنها را نمی‌داند. 

1949931

این ستاره آلمانی گفت:« وقتی به مردم می‌گویم که گاهی هیچ ایده خاصی درباره فوتبال ندارم، می‌خندند. من دوست ندارم فوتبال تماشا کنم، مگر این که بازی بزرگ و مهمی باشد یا به خاطر دوستانم. گاهی آن‌ها اسم بازیکنی را از من می‌پرسند و من نمی‌دانم چطور باید پاسخ بدهم. برای مثال، در لالیگا این مشکل را با اسامی دارم. آنها را نمی‌شناسم اما اگر ویدیوی بازیکنی را ببینم متوجه می‌شوم.»

کارلوس توز
کارلوس توز، ستاره سابق منچسترسیتی و منچستریونایتد، هم در این دسته قرار دارد. او پیش از این در گفتگو با نشریه آرژانتینی کلارین درباره این موضوع اظهار داشت: «من فوتبال را دوست ندارم. اگر بازی رئال مادرید و بارسلونا باشد و مسابقه گلفی در کانال دیگر پخش شود، من بازی گلف را می‌بینم. این ورزش را فقط زمانی دوست دارم که توپ زیر پای خودم است.»

گابریل باتیستوتا
باتیستوتا، ستاره سابق تیم ملی آرژانتین و فیورنتینا، هم علنا این موضوع را تایید کرده که علاقه زیادی به تماشای مسابقات فوتبال ندارد. او به فورفورتو گفت: «من فوتبال را دوست ندارم. این فقط شغل من است.»

1950190

او در پاسخ به این سوال که چه ورزش‌هایی را ترجیح می‌دهد اضافه کرد: «چوگان را دوست دارم و زمانی که برای تعطیلات در آرژانتین حضور دارم، همیشه جمع می‎‌شویم تا با هم بازی کنیم.»

کریستین ویری
ویری که یکی از مهم‌ترین بازیکنان سری آ و تیم ملی ایتالیا در دهه 1990 و 2000 میلادی بود هم در بین این بازیکنان بزرگک دیده می‌شود که علاقه‌اش به کریکت بیشتر از فوتبال است و شاید به این دلیل است که در استرالیا بزرگ شده است. 

او در این باره گفت: «من می‌خواستم بازیکن کریکت شوم. اگر در این ورزش هم می‌توانستم به اندازه فوتبال دستمزد بگیرم و درآمد داشته باشم، بلافاصله رشته حرفه‌ای خودم را عوض می‌کردم.»

دیدگاه‌ها