کد خبر : 1977916 | 15 آبان 1402 ساعت 10:52 | 26.5K بازدید | 12 دیدگاه

قول عجیب سرمربی بزرگ: تا مرگم اینجا می‌مانم!

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی چلسی، ابراز امیدواری کرد که تا زمان مرگش همچنان روی نیمکت چلسی بماند.

قول عجیب سرمربی بزرگ: تا مرگم اینجا می‌مانم!

به گزارش "ورزش سه"، پوچتینو پس از جدایی از پاری‌سن‌ژرمن و مدتی دوری از دنیای فوتبال و مربیگری تصمیم گرفت بار دیگر با چلسی به لیگ برتر انگلیس برگردد و هدایت این تیم را برعهده گرفت. 

او حالا باید برابر تیمی به میدان برود که بخش زیادی از محبوبیت و اعتبارش در این رشته را به آن‌ها مدیون است و با این تیم بود که توانست به فینال لیگ قهرمانان اروپا هم صعود کند و عنوان نایب قهرمانی را با شکست برابر لیورپول به‌دست آورد. 

رقابت امشب چلسی و تاتنهام با حضور این مربی آرژانتینی روی نیمکت آبی‌های لندن و قرار گرفتنش برابر تیم سابقش بسیار جذاب و تماشایی خواهدبود و به نظر می‌رسد که او حالا علاقه زیادی هم به ادامه حضور در استمفوردبریج دارد. 

1945631

پوچتینو در گفت‌وگو با خبرنگاران در آستانه دیدار برابر تاتنهام درباره حضورش در چلسی اظهار داشت: «من امیدوار هستم که بتوانم تا زمان مرگم همچنان در این تیم بمانم! 20 یا 25 سال دیگر هم هدایت آن‌ها را برعهده داشته باشم اما شما هرگز نمی‌دانید که در فوتبال چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.»

او در پاسخ به سوالی درباره احتمال بازگشت به تاتنهام گفت: «تاتنهام هم باشگاه فوتبال است و مطمئنا اگر من در حال کار نباشم و آن‌ها روزی خواهان برگشت من به این تیم باشند، چرا که نه؟»

دیدگاه‌ها