کد خبر : 1977956 | 15 آبان 1402 ساعت 13:25 | 11.5K بازدید | 1 دیدگاه

یک تغییر غیرمنتظره در خط حمله الهلال

روزنامه الریاضیة عربستان از یک تغییر غیرمنتظره در خط حمله الهلال خبر داد.

یک تغییر غیرمنتظره در خط حمله الهلال

به گزارش "ورزش سه"، الهلال در دور چهارم از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، امروز میهمان مومبای سیتی هندوستان خواهد بود. رسانه سعودی نوشته است که احتمال یک تغییر غیرمنتظره در خط حمله این تیم وجود دارد.

طبق اعلام روزنامه الریاضیة، ژرژ ژسوس، سرمربی پرتغالی الهلال تصمیم دارد تا برای بازی امروز برابر مومبای سیتی، عبدالله الحمدان را به جای الکساندر میتروویچ در خط حمله تیمش قرار دهد و این بازیکن از ابتدا برای تیمش به میدان می رود.

الریاضیة نوشته است که پس از مصدومیت نیمار و ساویچ و اینکه از یاسین بونو در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا استفاده نمی‌شود، انتخاب پنج بازیکن خارجی الهلال برای این مسابقه از قبل مشخص است. در میان بازیکنان عربستانی نیز سلمان الفرج و مصعب الجویر دچار آسیب دیدگی شده‌اند.

1950269

به گفته این منابع، ژسوس قصد دارد محمد کنو را در پست هافبک میانی و محمد البریک را به عنوان دفاع راست و عبدالله الحمدان را در پست مهاجم، به ترکیب اصلی بازگرداند ضمن اینکه محمد العویس درون دروازه حضور خواهد داشت.

بازیکنان الهلال روز گذشته و برای بازی با مومبای سیتی، در زمین اصلی محل برگزاری مسابقه حاضر شدند و تمرینات تیم روی جنبه های فنی و تاکتیکی متمرکز بود.

الهلال که یکی از حریفان نساجی در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا است، با هفت امتیاز و به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به نوباهار نامانگان، در صدر جدول رده بندی گروه D رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد.

دیدگاه‌ها