کد خبر : 1977962 | 15 آبان 1402 ساعت 13:40 | 35.4K بازدید | 29 دیدگاه

واکنش‌ها به سوتی بهترین دروازه‌بان دنیا: مسخره است!

اشتباه عجیب امیلیانو مارتینز، دروازه‌بان استون ویلا، در دیدار برابر ناتینگهام فارست همچنان ادامه دارد.

واکنش‌ها به سوتی بهترین دروازه‌بان دنیا: مسخره است!

به گزارش "ورزش‌سه"، استون ویلا روز گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته یازدهم لیگ برتر انگلیس به مصاف ناتینگهام فارست رفت و با دو گل برابر این تیم شکست خورد. 

اشتباه عجیب و باورنکردنی مارتینز نقش مهمی روی شکست تیمش در این بازی و پایان روند شش بازی بدون باخت تیم اونای اومری داشت و انتقادهای بسیار زیادی را از او در طی چند ساعت گذشته از سوی فوتبال‌دوستان و کاربران شبکه‌های اجتماعی به همراه داشت. 

این اشتباه بزرگ در حالی رقم خورد که این بازیکن آرژانتینی هفته گذشته در مراسم توپ طلا جایزه ارزشمند یاشین را دریافت کرده بود که هر سال به بهترین دروازه‌بان دنیا اهدا می‌شود و این اتفاق باعث شد که بسیاری از کسانی که مخالف اهدای این جایزه به او بودند به شدت از این انتخاب انتقاد کنند. 

1950132

یکی از کاربران با انتشار ویدیوی این گل در صفحه توییترش نوشت:« بهترین دروازه‌بان دنیا هم اشتباه می‌کند.»

کاربر دیگری با کنایه اظهار داشت: «دیبو مارتینز بدون شک بهترین دروازه‌بان تاریخ است و هر کسی که حرف دیگری جز این حرف بزند، قطعا اشتباه می‌کند.»

کاربری با تمسخر واکنش عجیب او به گل دریافتی برابر ناتینگهام اضافه کرد: «ادای احترام به مارتینز که اولین دروازه‌بانی است که توانسته است بدون دست برنده جایزه یاشین شود.»

1950297

یکی از فوتبال‎‌دوستان هم نوشت: «توییتی برای خندیدن به مارتینز مسخره. هاهاهاهاها.»

یکی از کاربران هم از اهدای جایزه یاشین به او انتقاد کرد: «همانطور که گفته شد چطور ممکن است که دیبو مارتینز جایزه یاشین را دریافت کرده باشد؟ این باورنکردنی است.»

دیدگاه‌ها