کد خبر : 1977996 | 15 آبان 1402 ساعت 16:12 | 34K بازدید | 24 دیدگاه

خودنمایی مهاجم ایرانی در بلژیک؛

ساخت گل رونالدویی رقیب نوظهور آزمون و طارمی(عکس)

درخشش دنیس اکرت لیگ فوتبال بلژیک ادامه دارد، تا جایی که در یک روز معمولی هم نقش خود را در پیروزی تیمش ایفا کند.

ساخت گل رونالدویی رقیب نوظهور آزمون و طارمی(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته در چارچوب هفته سیزدهم لیگ بلژیک، یونیون سن ژیلوا در ورزشگاه جوزف مارین بروکسل میزبان کلوب بروژ بود که از نکات مهم این تقابل حضور ثابت دنیس اکرت مهاجم ایرانی الاصل یونیون بود.

در این دیدار در دقیقه بیست و یکم، حرکت سرعتی و برق آسای دنیس اکرت زمینه ساز گل نخست یونیون در این بازی شد. ارسال او به داخل محوطه جریمه با ضربه سر کامرون پیرتاس به محمد آمورا رسید و گل نخست یونیون را با ضربه‌ای زیبا و مشابه با ضربه قیچی کریستیانو رونالدو به یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپای 18-2017 به ثبت رساند.

1950328

دنیس اکرت با توجه به سرعت قابل توجهی که داشت بارها و بارها به تیمش کمک کرد تا با ضدحمله، کلوب بروژ را شوکه کنند اما بی‌دقتی در ضربات آخر باعث شد تا نیمه نخست بازی بدون هیچ تغییری پایان یابد.

در نیمه دوم اگر چه کلوب بروژ گل مساوی را به ثمر رساند ولی با تصمیم الکساندر بلسین، دنیس اکرت به منظور استراحت و آمادگی برای بازی در پنجشنبه شب مقابل لاسک در لیگ اروپا تعویض شد و البته یونیون ثانیه‌ای بعد توانست مجددا توسط آمورا به گل برسد و حتی کوین رودریگز، بازیکن جانشین دنیس اکرت در آخرین دقیقه این بازی پنالتی خودش را از دست داد تا این تیم با نتیجه دو بر یک برنده این جدال باشد.

1950329

دنیس در مدت زمانی که در زمین بازی حضور داشت، 7 پاس صحیح، 2 شوت، 18 لمس توپ و 3 دریبل موفق و پیروزی 78 درصدی در دوئل های هوایی داشت تا در یکی از روزهای کم‌فروغش، بر نتیجه به دست آمده برای تیمش اثرگذاری داشته باشد.

او در کنار محمد آمورا تبدیل به بازیکنان ثابت این تیم شده‌اند و از شروع فصل جدید با زدن 14 گل که شش گل آن سهم بازیکن ایرانی این تیم بوده، خطرناک ترین زوج لیگ بلژیک را تشکیل داده‌اند.

زرد و سفیدهای سن ژیلوا اکنون با کسب 31 امتیاز در 13 بازی با 4 امتیاز اختلاف نسبت به اندرلختِ 27 امتیازی صدرنشین لیگ بلژیک است و سعی دارد پس از 89 سال رویای قهرمانی خود را به واقعیت تبدیل کند.

دیدگاه‌ها