کد خبر : 1978001 | 15 آبان 1402 ساعت 16:30 | 15.1K بازدید | 29 دیدگاه

یانگ بویز را دست کم نمی‌گیریم

گواردیولا: فردا باید کار صعود را یک‌سره کنیم

پپ گواردیولا امروز گفت که در بازی برابر یانگ بویز یک هدف دارند و آن هم برد و قطعی کردن صعود است.

گواردیولا: فردا باید کار صعود را یک‌سره کنیم

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی در مرحله رفت دور گروهی لیگ قهرمانان قاطعانه صدرنشین گروهش شد و فردا در اولین بازی دور برگشت میزبان یانگ بویز است. سیتی در بازی رفت این حریف را 1-3 شکست داده بود.

1950336

پپ گواردیولا در نشست خبری این بازی و در مورد وضعیت مصدومیت ارلینگ هالند گفت: «من نمی توانم الان اطلاعات دقیقی از وضعیت او به شما بدهم. ارلینگ امروز بعدازظهر تمرین کرد و ما با پزشکان صحبت خواهیم کرد. او دیروز گفت احساس خیلی بهتری دارد.»

راز فرم عالی سیتی در بازی های خانگی: «ما به این موضوع فکر نمی‌کنیم. طبعا برای بازی در خانه احساس راحتی بیشتری می‌کنیم. هر بار باید این را نشان دهیم که در خانه تیمی مطمئن هستیم. ما هنوز در خانه به تساوی یا شکست نرسیده‌ایم، که در نوع خودش باورنکردنی است.»

1936232

پپ در مورد یوشکو گواردیول گفت: «می‌دانستیم که او فردی باورنکردنی است. او می‌تواند در دفاع میانی و دفاع کناری بازی کند. او در هر دو فاز تدافعی و تهاجمی خوب است و به طرز باورنکردنی در مورد کاری که می‌خواهم انجام دهد، موفق عمل می‌کند. یوشکو یک حرفه ای باورنکردنی است و پیش از این تجربه بازی در جام جهانی و جام ملت های اروپا را داشته است. او دو جام حذفی آلمان را برده و بازیکن ثابت تیم ملی کرواسی است.»

ثبات خوب در لیگ قهرمانان: «من به تیمم باور دارم و فردا تلاش می‌کنیم تا کار صعود به دور بعد لیگ قهرمانان را یک‌سره کنیم. این برای باشگاه اهمیت زیادی دارد. از زمان پیگرینی و مانچینی ما در لیگ قهرمانان هستیم و در یک هشتم نهایی بودن یک موفقیت است. سعی می کنیم آرام باشیم و بازی قبل مقابل یانگ بویز را مرور کرده‌ایم. بعد از 1-1 دور رفت، ما کار دشواری داشتیم و هر بار که ما توپ را از دست می‌دادیم، آن‌ها به خوبی ضد حمله می‌زدند.»

تفاوت داوری در لیگ قهرمانان و لیگ برتر: «کمی تفاوت وجود دارد مثلا در قضیه خطای هند اما احساس می‌کنم در هر کشوری در مورد این قضیه تعبیر متفاوتی می‌شود. هیجان و احساسات بعد از بازی خیلی زیاد است و مدیریت آن نیز دشوار. من در مورد خودم صحبت می‌کنم، نه میکل آرتتا (اشاره به حواشی بازی اخیر نیوکسل و ارسنال) یا هر مربی دیگری. ما نمی توانیم با داور چهارم صحبت کنیم. بله، ما در مورد داوری کاری نمی‌توانیم بکنیم و این مورد نسبت به فصل گذشته هم تغییر چندانی نکرده است.»

بدترین داوری که در لیگ برتر دیده‌اید؟ «نمی‌دانم، این یک موضوع حساس است. اتفاقی که در خیلی از بازی ها افتاده است. این برای داور و ما هم مشکل است.»

وضعیت رختکن سیتی: «وضعیت رختکن منچسترسیتی بهترین چیزی است که در چندین سال اخیر به یاد دارم.»

دیدگاه‌ها