کد خبر : 1978002 | 15 آبان 1402 ساعت 16:42 | 10K بازدید | 8 دیدگاه

البلیهی روی نیمکت، میتروویچ در ترکیب اصلی

ترکیب مدعی قهرمانی آسیا با غیبت مدافع پرحاشیه

ترکیب الهلال با یک سورپرایز برای دیدار برابر مومبای سیتی هند اعلام شد.

ترکیب مدعی قهرمانی آسیا با غیبت مدافع پرحاشیه

به گزارش "ورزش سه"، در دور چهارم از مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، الهلال در هند به مصاف مومبای سیتی خواهد رفت. پرافتخارترین تیم آسیا برای حفظ صدرنشینی و افزایش شانس صعود به دور بعد، به دنبال کسب سه امتیاز این مسابقه است.

برای دیدار امروز و به مانند سه مسابقه قبلی الهلال در لیگ قهرمانان آسیا، محمد العویس درون دروازه قرار گرفته است. محدودیت های استفاده از بازیکنان خارجی سبب شده تا این تیم در تمامی مسابقات از گلر عربستانی استفاده کرده و یاسین بونو در مسابقات داخلی به میدان برود.

سورپرایز اصلی در خط دفاعی الهلال رخ داده است. جایی که علی البلیهی، مدافع پرحاشیه و خبرساز این تیم نیمکت‌نشین شده و حسان التمبکتی زوج کالیدو کولیبالی در خط دفاعی است. سعود عبدالحمید به عنوان مدافع راست و محمد البریک در پست مدافع چپ به میدان می روند.

1950337

در خط میانی و در غیاب ساویچ، شاهد حضور محمد کنو به همراه روبن نوس پرتغالی هستیم. وینگر راست تیم نیز میشائیل دلگادو برزیلی است و سالم الدوسری نیز در پست وینگر راست بازی می‌کند. مالکوم به عنوان بازیکن پشت تک مهاجم تیم یعنی الکساندر میتروویچ بازی می‌کند.

برخلاف ادعای روزنامه الریاضیة که مدعی شده عبدالله الحمدان به جای مهاجم صربستانی از ابتدا به میدان می‌رود اما این اتفاق رخ نداد.

دیدگاه‌ها