کد خبر : 1978010 | 15 آبان 1402 ساعت 17:13 | 14.4K بازدید | 10 دیدگاه

نوبهار با مهاجم ترسناک مقابل نساجی

نفرات آغاز کننده بازی برای نوبهار نمنگان مقابل نساجی مشخص شدند.

نوبهار با مهاجم ترسناک مقابل نساجی

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال نوبهار نمنگان از ساعت 17:30 امروز در ورزشگاه آزادی، یکی از دیدارهای هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را مقابل نساجی ایران برگزار می‌کند.

اوتکیر یوسوپوف، میلوش میلوویچ، جمشید اسکندروف، ایگور گلبان، فیلیپ ایوانوویچ، ابراهیم یولداشف، جمشید بولتابائف، ابروبک اسماعیلوف، یووان یاکیچ، تیمورخوجا عبدوخالیکو و اوستون اورونوف 11 بازیکنی هستند که در ترکیب اولیه نوبهار نمنگان ازبکستان مقابل نساجی ایران قرار گرفته‌اند.

1950350

عظیم احمدوف و دونیر عبدومانوپوف، دو بازیکنی هستند که برخلاف بازی رفت مقابل نساجی در ترکیب بازی امروز حضور ندارند و یووان یاکیچ و اوستون اورونوف با نظر سامول بابایان از ابتدا برابر نماینده ایران به میدان می‌روند.

اورونوف در دیدار قبلی مقابل نساجی از ابتدای نیمه دوم به زمین رفت که سرنوشت بازی را با زدن یک گل و تاثیرگذاری روی یک گل دیگر تغییر داد و امروز از ابتدا در ترکیب حضور دارد.

تیم فوتبال نوبهار ازبکستان در سه دیدار اخیرش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا دو پیروزی و یک تساوی داشت و مثل الهلال عربستان 7 امتیاز گرفته بود که در صورت برتری مقابل نساجی شانس بالایی برای صعود از گروه D پیدا می‌کند.

دیدگاه‌ها