کد خبر : 1978016 | 15 آبان 1402 ساعت 20:13 | 91.8K بازدید | 166 دیدگاه

شگفتی در کار نبود؛

نساجی 1- نوبهار 3: تمام! حذف شدیم

شاگردان رحمتی در دیدار مقابل نوبهار نمنگان نتوانستند موفق کار کنند و با شکست در این بازی از آسیا حذف شدند.

نساجی 1- نوبهار 3: تمام! حذف شدیم

به گزارش "ورزش سه"، نساجی ایران پس از اینکه لیگ قهرمانان آسیا را با کسب پیروزی دو بر صفر مقابل مومبای سیتی هند آغاز کرد، در دو دیدار پیاپی برابر الهلال عربستان و نوبهار نمنگان ازبکستان شکست خورد تا در پایان دور رفت مرحله گروهی پایین‌تر از این دو تیم هفت امتیازی قرار بگیرد و شرایط سختی برای صعود پیدا کند، اما شاگردان سید مهدی رحمتی این شانس را داشتند در صورت برتری در بازی برگشت برابر نوبهار امیدهایشان به صعود را زنده کنند که این اتفاق نیفتاد و مغلوب شدند.

ویدئو: 315841

نساجی که در شروع مسابقه امروز مقابل نوبهار نمنگان یک موقعیت جدی داشت، در دقیقه هفت دروازه خود را با شوت تماشایی ایگور گلبان باز شده دید و در ادامه هم نتوانست نمایش خوبی داشته باشد و یک گل دیگر در دقیقه 21 با فرار اوستون اورونوف دریافت کرد و نیمه اول را با شکست دو بر صفر پشت سر گذاشت.

نیمه دوم برای نساجی ناامید کننده شروع شد و اورونوف بازهم زهرش را ریخت و توانست با یک ضربه نمایشی گلزنی کند تا امیدهای شاگردان مهدی رحمتی کمتر از قبل شود ولی با این وجود گلزنی محمدرضا آزادی در دقیقه 68 امید را به اردوی نماینده ایران برگرداند که البته ثمری نداشت و در نهایت نوبهار به برتری 3 بر یک رسید و مثل الهلال 10 امتیازی شد تا نساجی هم سه امتیازی بماند و با وجود باقی ماندن دو دیدار دیگر از دور گروهی لیگ قهرمانان، از آسیا حذف شود.

بولت پرسپولیسهفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا- گروه D
تقویمدوشنبه: 1402/08/15 ؛ ساعت 17:30 - استادیوم: آزادی/ تماشاگر: 2700 نفر
سوتداور:: یوسوکه آراکی (ژاپن)/ کمک‌ها: جان میهارا و کوتا واتانبه؛ داور چهارم: یودای یاماموتو/ داور و کمک داور VAR : هیرویوکی کیمورا و جامپی ایدا

1950384

نساجینساجی ایران
محمدرشید مظاهری | امیرمهدی جان‌ملکی | وحید محمدزاده | سعید غلامعلی‌بیگی | مرصاد سیفی | مهرداد عبدی ('82- محمود قائدرحمتی) | اسماعیل بابایی | حسین زامهران ('64- سید آریا برزگر) | محمدرضا عباسی | فرشید اسماعیلی ('5۳- نونو ویلار) | محمدرضا آزادی.
سرمربی: سید مهدی رحمتی

1950385

نوبهار نمنگان ازبکستان
اوتکیر یوسوپوف | میلوش میلوویچ | جمشید اسکندروف ('89- عظیم‌جان احمدوف) | ایگور گلبان | فیلیپ ایوانوویچ | ابراهیم یولداشف | جمشید بولتابائف | ابروبک اسماعیلوف ('78- دونیور عبدومانوپوف) | یووان یاکیچ | تیمورخوجا عبدوخالیکو ('78- سبیرجانوف اسدبک)  | اوستون اورونوف
سرمربی: سامول بابایان

1950458

کارت زردکارت زرد ها:

نوبهار نمنگان: فیلیپ ایوانوویچ ('73) و جمشید بولتابوئف ('4+90) 


توپ گلگل‌ها:
نساجی صفر - نوبهار 1 (دقیقه 7: ایگور گلبان): پرتاب اوت یولداشف از سمت چپ زمین پس از دو ضربه سر پیاپی به پشت محوطه جریمه نساجی آمد که ایگور گلبان بدون مکث و با شوت روی پای تماشایی توپ را به گوشه دروازه نساجی فرستاد و گل اول بازی را به زیبایی به ثمر رساند.

ویدئو: 315824

نساجی صفر - نوبهار 2 (دقیقه 21: اوستون اورونوف): پاس بلند ابراهیم یولداشف از سمت چپ خط دفاعی نوبهار به پشت مدافعان نساجی را اورونوف با فرار سریع تبدیل به یک موقعیت جدی کرد و وارد محوطه جریمه شد که شوت پای راست او گل دوم تیمش را به همراه داشت.

ویدئو: 315828

نساجی صفر - نوبهار 3 (دقیقه 46: اوستون اورونوف): اشتباه وحید محمدزاده در دفع توپ و در ادامه ارسال جمشید اسکندروف از جناح راست زمین را اوستون اورونوف با ضربه نمایشی و بیرون پای دیدنی تبدیل به گل کرد.

ویدئو: 315834

نساجی 1 - نوبهار 3 (دقیقه 68: محمدرضا آزادی): سرتوپ و ارسال محمدرضا عباسی از جناح چپ زمین به پشت مدافعان نوبهار و مقابل تیرک دوم را محمدرضا آزادی با ضربه سر زد که توپ پس از دفع یوسوپوف تبدیل به گل شد.

ویدئو: 315839

لحظات حساس 
دقیقه 6: پاس عالی مهرداد عبدی با ضربه سر و دفع ناقص مدافع نوبهار به حسین زامهران رسید که شوت روی پای او را یوسوپوف به زیبایی برگشت داد و در ادامه نیز حمله نساجی ثمری نداشت.
دقیقه 12: ارسال بابایی از روی ضربه ایستگاهی میانه زمین پس از برخورد به زمین تبدیل به موقعیت خطرناکی شد که یوسوپوف سراسیمه توپ را دفع کرد که بازیکنان نساجی نتوانستند در ریباند از این فرصت بهره ببرند.

دقیقه 32: ارسال سیفی از جناح چپ زمین به مقابل تیرک اول و ضربه سر محمدرضا آزادی از روی دروازه نوبهار رد شد.
دقیقه 39: ارسال سعید بیگی و ضربه سر آزادی دقت لازم را نداشت و به راحتی در دستان یوسوپوف قرار گرفت.

دقیقه 44: ضربه ایستگاهی کوتاه سیفی توسط مدافع نوبهار به طور ناقص برگشت داده شد و به پشت محوطه جریمه رفت که شوت روی پای زامهران دقت لازم را نداشت و راهی اوت شد.

1950433

دقیقه 49: محمدرضا آزادی به شکل عجیبی توپ را از مقابل دروازه خالی نوبهار از دست داد و شوت زامهران و دفع توپ یوسوپوف که مقابل پای او افتاده بود را به بالای دروازه فرستاد.

دقیقه 53: ارسال توپ از جناح راست زمین توسط بیگی و شوت روی پای نونو را یوسوپوف به زیبایی برگشت داد.
دقیقه 53: مهرداد عبدی نزدیک بود امید به پیروزی را به اردوی نساجی برگرداند، اما ضربه سر عالی او روی ارسال بیگی با اختلاف کم از کنار تیرک عمودی دروازه نوبهار رد شد.

دقیقه 65: ابروبک اسماعیلوف در موقعیت تک به تک دروازه نساجی را باز کرد که کمک داور اول این گل را مردود کرد. البته داور حدود یک دقیقه هم مشغول مشورت با کمک داوران ویدئویی برای تایید این تصمیم بود.
دقیقه 72: ارسال سیفی و ضربه سر آزادی پس از برخورد به مدافع نوبهار به کرنر رفت.

دقیقه 72: سانتر نونو از کرنر سمت راست زمین را مدافعان نوبهار در سه مرحله دفع کردند و در نهایت با ضربه آزادی و دفع مدافع حریف این موقعیت بی‌نتیجه ماند.

دقیقه 80: شوت روی پای مرصاد سیفی از پشت محوطه جریمه را یوسوپوف برگشت داد و اجازه نداد دروازه نوبهار برای دومین بار باز شود.
دقیقه 5+90: پاس پشت پای زیبای محمود قائدرحمتی به آریا برزگر رسید و این بازیکن را در موقعیت گلزنی قرار داد که شوت او را یوسوپوف جمع کرد.

1950461

حواشی
* ترکیب نساجی در دیدار امروز مقابل نوبهار نسبت به دیدار رفت 3 تغییر اجباری داشته که صابر حردانی، سید محمداحسان حسینی و محمود قائدرحمتی از جمع نفرات اصلی خارج شده و جای خود را به مرصاد سیفی، مهرداد عبدی و حسین زامهران داده‌اند.

* امیرمحمد هوشمند و صابر حردانی، دو بازیکن محروم نساجی در دیدار امروز هستند.
* محمود قائدرحمتی، هافبک نساجی که در دیدار رفت مقابل نوبهار پس از خطاهای متعدد بازیکنان حریف از ناحیه مچ پا آسیب دید، امروز به دلیل دور بودن از شرایط تمرینی و بازی در ترکیب اولیه قرار نگرفته ولی احتمالا در نیمه دوم وارد زمین شود.

* تماشاگران خانم نساجی که در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر اجازه حضور ندارند، در استادیوم آزادی حاضر شدند تا از این تیم حمایت کنند.

1950395

* به دلیل خرابی سیم در سیستم VAR کنار زمین، بازی با تاخیر 10 دقیقه‌ای آغاز شد.
* در دقیقه 13 برخورد توپ به دست مرصاد سیفی در محوطه جریمه نساجی توسط داور ژاپنی و کمک ویدئویی او پنالتی تشخیص داده نشد تا یک کرنر به سود نوبهار اعلام شود

* در دقیقه 26 برخورد مشکوک به پنالتی روی محمدرضا عباسی در محوطه جریمه نوبهار اتفاق افتاد که داور ژاپنی بازی را دنبال کرد.
* در دقیقه 36 یک برخورد مشکوک به پنالتی در محوطه جریمه نوبهار اتفاق افتاد که داور ژاپنی بازهم برای نساجی پنالتی نگرفت.

* هواداران سپاهان که تیمشان از ساعت 21:30 باید در ورزشگاه آزادی به مصاف آلمالیق ازبکستان برود، از شروع نیمه دوم دیدار نساجی به استادیوم آمدند و شاگردان رحمتی را تشویق کردند.
* رضا حدادیان، مالک باشگاه نساجی در کنار امیر قلعه نویی، سرمربی تیم ملی ایران در حال تماشای بازی در ورزشگاه آزادی هستند.


بهترین بازیکن

اوستون اورونوف که در مسابقه رفت مقابل نساجی از ابتدای نیمه دوم وارد زمین شد و یک گل به ثمر رساند و پاس گل دیگر را پایه گذاری کرد، امروز هم ستاره تیمش بود که توانست یک پاس گل بدهد و دو گل تماشایی بزند و نقش اول را در بردشان داشته باشد.

اتفاق ویژه

انتظار می‌رفت نساجی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا شگفتی سازی کند، اما خبری از این اتفاق نبود و این تیم با وجود باقی ماندن دو بازی دیگرش، ناکام ماند و شانس صعود به دور حذفی را از دست داد.

دیدگاه‌ها