کد خبر : 1978047 | 15 آبان 1402 ساعت 19:09 | 30.6K بازدید | 8 دیدگاه

علی جاسم، نامی که باید به خاطر بسپاریم

نوید ظهور ستاره 19 ساله عراقی جلوی چشم بنزما

در شبی کریم بنزما، اولین حضور خود در لیگ قهرمانان آسیا را تجربه می‌کرد، این ستاره جوان عراقی بود که نگاه‌ها را به خود خیره کرد.

نوید ظهور ستاره 19 ساله عراقی جلوی چشم بنزما

به گزارش ورزش سه، دور سوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با شکست دور از انتظار الاتحاد در عراق از سر گرفته شد. شاگردان نونوسانتو که با رای کنفدراسیون فوتبال آسیا 9 امتیازی شده بودند، برای حفظ صدرنشینی خود به مصاف نیروی هوایی رفتند. 

در صورتی که الاتحاد می توانست در این مسابقه به پیروزی برسد، صعود تیم سانتو به دور بعد قطعی می‌شد و این سرمربی پرتغالی نیز می‌توانست از زیر فشار شدیدی که بابت نتایج ضعیف قرار داشت، خارج شود.

دیدار با نیروی هوایی که در ورزشگاه فرانسو حریری شهر اربیل برگزار شد، هواداران زیادی را در خود جای داد و بخشی از فوتبال‌دوستان عراقی برای حمایت از الاتحاد خود را به اربیل رسانده بودند.

1950426
1950424

الاتحاد که بازی را با نفراتی همچون کریم بنزما و انگولو کانته آغاز کرده بود، در نیمه اول حملات کم‌‌خطری را روی دروازه حریف ایجاد کرد و در حالیکه خود را برای پایان نیمه اول آماده می‌کردند، روی تیزهوشی بازیکن جوان نیروی هوایی یعنی علی جاسم دروازه خود را باز شده، دیدند.

1950422
1950423

علی جاسم جوان، که به تاز‌گی، اولین بازی ملی خود را برای تیم ملی عراق در تورنمنت چهارجانبه اردن انجام داد، روند درخشش خود در لیگ قهرمانان آسیا را ادامه داد. این بازیکن که در دیدار اول خود، دفاع سپاهان را بسیار آزار داد و دوبار تور دروازه پیام نیازمند را به لرزه در آورده بود، به درخشش خود در این مسابقه ادامه داد.

این‌ ستاره که زیر نظر عماد رضا سرمربی تیم ملی جوانان عراق در جام‌جهانی نیز برای کشورش به میدان رفته بود، پس از درخشش در فصل گذشته، به نیروی هوایی که یکی از سه تیم بزرگ لیگ عراق است، پیوست.

1950421

علی جاسم در بازی دوم مرحله گروهی به مصاف آلمالیق ازبکستان رفت و توانست گل سوم خود در این مسابقات را به زیبایی وارد دروازه حریف کند. هر چند که او در جده و بازی رفت برابر الاتحاد ناکام بود ولی این موضوع را به خوبی در بازی برگشت جبران کرد و ضمن به ثمر رساندن یک گل، بارها خط دفاعی تیم ثروتمند سعودی را آزار داد.

هواداران عراقی امید زیادی دارند تا علی جاسم 19 ساله به ستاره جدیدی برای تیم ملی این کشور تبدیل شود. بازیکنی که به تنها گلزن ملیت آسیایی در میان 12 گلزن برتر لیگ قهرمانان آسیا تبدیل شده است.

دیدگاه‌ها