کد خبر : 1978059 | 15 آبان 1402 ساعت 19:43 | 12.9K بازدید | 8 دیدگاه

کسی جلودار تیم ژسوس نیست

تخته گاز الهلال با گلزنی‌های مداوم میتروویچ

الهلال به لطف درخشش دو بازیکن خارجی خود توانست از سد مومبای سیتی هند عبور کند.

تخته گاز الهلال با گلزنی‌های مداوم میتروویچ

به گزارش "ورزش سه"، دور چهارم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با یک پیروزی دیگر برای الهلال همراه شد و این تیم موفق شد در هند با 2 گل میشائیل و میتروویچ از سد مومبای سیتی عبور کند.

مومبای سیتی به شکل عجیبی بازی را با حملاتی خطرناک آغاز کرد که گرگ استوارت و خورخه پریرا دیاز نتوانستند از این موقعیت‌ها استفاده کنند. در ادامه میشائیل در محوطه جریمه صاحب یک موقعیت تک به تک شد که ضربه او را سنگربان مومبای سیتی مهار کرد.

مالکوم یک فرصت بسیار خوب را در دهانه دروازه از دست داد. ارسال کرنر سالم الدوسری ابتدا با تأثیرگذاری محمد کنو مواجه شد و توپ در دهانه دروازه به مالکوم رسید که ضربه سر این بازیکن از کنار تیرک دروازه به بیرون رفت.

1950452

الهلال در دقیقه 37 نیز یک موقعیت خوب را از دست داد. یک و دو میتروویچ با سالم الدوسری، فرصت خوبی را برای مرد سال آسیا ایجاد کرد که ضربه دیدنی او با برخورد به نوک انگشتان گبر مومبای سیتی راهی کرنر شد.

مومبای سیتی در ابتدای نیمه دوم توسط خورخه پریرا دیاز صاحب یک موقعیت تک به تک شد که ضربه چیپ این بازیکن با وجود عبور از بالای سر محمد العویس اما بسیار کم جان بود و سنگربان الهلال توانست در بازگشت به دروازه‌اش، توپ را از آن خود کند.

1950454

الهلال در دقیقه 53 به شکلی باورنکردنی یک فرصت بی نظیر را از دست داد. پاس در عمق مالکوم به روبن نوس رسید و او نیز با یک ارسال زمینی به روی خط محوطه 6 قدم، فرصت بی نظیری را در اختیار سالم الدوسری قرار داد که ضربه بغل پای این بازیکن به طرز عجیبی از کنار تیرک دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 54 و پس از خطای محتاب سینگ به روی روبن نوس، داور با یک کارت زرد این بازیکن را جریمه کرد و از آنجایی که او اخطار دوم خود را گرفته بود، از زمین بازی اخراج شد تا شیرازه مومبای سیتی از هم پاشیده شود.

1950453

حملات الهلال بالاخره در دقیقه 62 به نتیجه رسید. محمد البریک از سمت چپ حرکتی را آغاز کرد. او با سری بالا و دید فوق العاده توپ را به تیر دوم فرستاد و میشائیل دلگادو ریز نقش با فراری تند و تیز از پشت مدافعان، خود را به محل فرود توپ رساند و با یک ضربه سر دیدنی، قفل دروازه مومبای سیتی را باز کرد.

میتروویچ بسیار بدشانس بود که در دقیقه 71 نتوانست گلزنی کند. او در پشت محوطه جریمه پاس میشائیل دلگادو را دریافت کرد و ضربه‌اش را نیز روانه دروازه کرد که شوت او با برخورد به بخش داخلی تیرک عمودی دروازه مومبای، به درون زمین بازگشت.

بالاخره تلاش‌های ستاره صربستانی الهلال برای گلزنی نتیجه داد. روی ارسال مالکوم در دقیقه 85، توپ در تیر دوم به الکساندر میتروویچ رسید و این بازیکن با یک پرواز بلند، توپ را با ضربه سر وارد دروازه مومبای سیتی کرد و اختلاف را به عدد 2 رساند.

1950450

در پایان الهلال موفق شد با نتیجه 2 بر صفر از سد میزبان خود گذشته و ضمن کسب دهمین امتیاز، تقریبا صعود خود از این گروه را قطعی کند. این دهمین پیروزی متوالی الهلال در مسابقات مختلف بود. نکته جالب اینکه آبی‌های ریاض در این مدت 9 بار موفق به ثبت کلین شیت شده‌اند.

دیدگاه‌ها