کد خبر : 1978070 | 16 آبان 1402 ساعت 03:55 | 6.5K بازدید | 2 دیدگاه

شکایت احتمالی دبیر از عباس جدیدی

حل دعوای حقوقی کشتی توسط قوه قضائیه!

علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی ایران، در حاشیه‌ صحبت‌هایش در مراسم تجلیل از مدال‌آوران ورزش ایران به سوال مهمی پاسخ داد.

حل دعوای حقوقی کشتی توسط قوه قضائیه!

به گزارش ورزش سه، در‌ حالی که موضوع ابطال نتیجه انتخابات فدراسیون کشتی توسط عباس جدیدی، قهرمان پیشین کشتی ایران و یکی از نامزدهای شرکت‌کننده در این رقابت انتخابی، از مباحث امروز کشتی ایران است، دبیر رو در روی خبرنگاران احترام این پیشکسوت کشتی را نگه داشت.

رئیس فدراسیون کشتی در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر اینکه عباس جدیدی در صفحه شخصی خود در خصوص ابطال انتخابات کشتی موضع شدیدی علیه شما گرفته است، گفت: رای صادر شده فعلاً در دادگاه بدوی است اما این بحث در ابتدا مطرح است آیا این دادگاه صلاحیت لازم را در خصوص انتخابات فدراسیون داشته یا خیر؟ من کارشناس این کار نیستم، ما بخش حقوقی داریم که این کار را باید دنبال کند. قوه محترم قضاییه هم هر تصمیمی بگیرد گردن ما از مو نازک‌تر است و باید تمکین کنیم.

او ادامه داد: ما مستندات خود را به دادگاه تجدید نظر داده‌ایم. ما در تجدید نظر محکم‌تر ورود می‌کنیم. فقط شما بدانید هر کسی جای من بود آنقدر شلوغ می‌کرد و می‌گفت دخالت در ورزش. یعنی دوستان دنبال این هستند من شلوغ کنم. ما دعوا را بیرون نمی‌بریم و باید داخل حل کنیم.

دبیر در خصوص اینکه آیا نمی‌خواهید از جدیدی شکایت کنید، عنوان کرد: به گوش‌تان خواهد رسید.

دیدگاه‌ها