کد خبر : 1978073 | 16 آبان 1402 ساعت 04:23 | 6.5K بازدید | 1 دیدگاه

مدافع مصری جلوتر از بنزما در ترکیب رویایی الاتحاد!

باشگاه الاتحاد عربستان در جام باشگاه‌های جهان 2023 با ده بازیکن خارجی شرکت خواهد کرد.

مدافع مصری جلوتر از بنزما در ترکیب رویایی الاتحاد!

به گزارش "ورزش سه"، الاتحاد به عنوان قهرمان فصل گذشته لیگ حرفه‌ای عربستان خود را برای حضور در دوره بعدی جام باشگاه‌های جهان که برای اولین بار در تاریخ خود به میزبانی عربستان سعودی برگزار می‌شود، آماده می‌کند.

الاتحاد ماجراجویی خود را در این مسابقات با بازی افتتاحیه برابر اوکلند سیتی در 12 دسامبر آغاز خواهد کرد و در صورت پیروزی در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف الاهلی مصر خواهد رفت.

*خارجی‌های الاتحاد در جام باشگاه‌های جهان 2023 چه کسانی هستند؟
لیگ عربستان به هر تیمی این حق را می‌دهد که در طول فصل فقط 8 بازیکن خارجی را در فهرست خود ثبت کند و همه آنها حق شرکت در هر مسابقه‌ای را دارند.

از سوی دیگر، کنفدراسیون فوتبال آسیا تنها به تیم‌های شرکت کننده در لیگ قهرمانان آسیا اجازه می‌دهد در هر مسابقه فقط 5 بازیکن خارجی به میدان بروند بدون اینکه در فهرست مسابقات به این تعداد محدود شود.

اما فدراسیون بین‌المللی فوتبال، محدودیتی برای تعداد خارجی‌هایی که هر تیم می‌تواند به آنها تکیه کند، تعیین نمی‌کند. با این وصف باشگاه الاتحاد با استفاده از این موضوع تمامی 10 بازیکن خارجی خود را در لیست جام باشگاه‌های جهان ثبت خواهد کرد.

الاتحاد 10 بازیکن خارجی دارد که تنها 8 بازیکن در لیست این تیم در لیگ حرفه‌ای عربستان سعودی حضور دارند.

نکته مهم اینکه احمد حجازی، کاپیتان این تیم که دوران نقاهت پس از پارگی رباط صلیبی را سپری می‌کند نیز در لیست جام باشگاه‌های جهان حضور دارد و کادر پزشکی الاتحاد تلاش می‌کنند او را به این رقابت‌ها برسانند‌. حجازی محبوبیت زیادی دارد و در کسب عنوان قهرمانی این تیم در سال گذشته نیز نقش پررنگی داشت.

*خارجی‌های الاتحاد در جام باشگاه‌های جهان:
مارسلو برزیلی
احمد حجازی مصری
لوئیز فیلیپه برزیلی
انگولو کانته فرانسوی
فابینیو برزیلی
کریم بنزما فرانسوی
ژائو فیلیپه ژوتا پرتغالی
رومارینیو برزیلی
ایگور کورونادو برزیلی
عبدالرزاق حمدالله مراکشی

دیدگاه‌ها