کد خبر : 1978086 | 15 آبان 1402 ساعت 20:59 | 19.7K بازدید | 6 دیدگاه

بی‌سابقه: نامه مرخصی چلسی برای هوادار آمریکایی!

باشگاه چلسی نامه‌ای رسمی برای درخواست مرخصی یک طرفدار آمریکایی‌ این تیم برای محل کار او ارسال کرده است تا این فرد بتواند به تماشای بازی دربی چلسی و تاتنهام بنشیند.

بی‌سابقه: نامه مرخصی چلسی برای هوادار آمریکایی!

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌های تاتنهام و چلسی تا ساعاتی دیگر در ورزشگاه ومبلی در چهارچوب مسابقات لیگ برتر انگلیس به مصاف هم می‌روند. تاتنهام با بهترین شروع تاریخ در لیگ برتر تا پایان هفته گذاشته صدرنشین بوده است و برای واگذار نکردن صدر به منچسترسیتی نیاز به یک برد خانگی دارد. چلسی هم بعد از شروع اسفبار ابتدای فصل و آمار گلزنی وحشتناک، روزهای بهتری را سپری می‌کند و می‌خواهد به روند مثبت نتیجه گیری ادامه دهد. همه این مسائل، این دربی را به یکی از بازی‌های حساس این هفته تبدیل کرده است که تماشاگران زیادی در سراسر جهان خواهد داشت.

1950495

با توجه به این که این بازی به وقت آمریکا در ساعات کاری اول هفته انجام می‌شود، پیش از این بازی، شبکه‌های اجتماعی باشگاه چلسی نامه‌ای را منتشر کردند که این باشگاه به درخواست یکی از هواداران رسمی این باشگاه برای کارفرمایش برای مرخصی درخواست کرده است. در این نامه آمده است: "می‌دانیم که غیبت این فرد کارایی مجموعه شما را کاهش می‌دهد، اما اطمینان می‌دهیم که این دلیل موجهی دارد. تیم چلسی بازی مهمی در لیگ برتر مقابل تاتنهام دارد و به حمایت طرفداران خود در آمریکا برای پیروزی نیاز دارد."

 آبی‌ها در 13 دیدار اخیر خود تنها دو بار مقابل تیب همشهری لندنی خود شکست خورده‌اند، با این حال، تاتنهام با توجه به نتایج، دست بالا را برای پیروزی در این بازی دارد. آنگه پستکوگلو، سرمربی تاتنهام، تیمش را بعد از 10 مسابقه بدون شکست نگه داشته است.

دیدگاه‌ها