کد خبر : 1978117 | 15 آبان 1402 ساعت 23:02 | 22.1K بازدید | 9 دیدگاه

اسطوره چلسی: این تیم از اول هم مدعی نبود!

مارسل دسایی، بازیکن سابق چلسی، می‌گوید از ابتدای فصل مشخص بود که چلسی مدعی عنوان قهرمانی لیگ برتر انگلیس نیست و مائوریتسیو پوچتینو، سرمربی تیم، باید با بازیکنانش هماهنگی بیشتری پیدا کند.

اسطوره چلسی: این تیم از اول هم مدعی نبود!

به گزارش "ورزش سه"، تیم چلسی در رده سیزدهم لیگ برتر امسال قرار گرفته است. این تیم شروع فصلی فاجعه بار به خصوص در زمینه تهاجمی داشت و با وجود اینکه در ماه اخیر کمی فرم بهتری به خود گرفته است، هنوز نتوانسته به نتایج با ثبات تیمی دست پیدا کند.

در مصاحبه‌ای اختصاصی با "فرنچ نیوز"، مارسل دسایی بازیکن سابق چلسی به مشکلات اخیر باشگاه پرداخت و به مائوریسیو پوچتینو توصیه کرد که با بازیکنانش سازگار شود: "چلسی نقل و انتقالات خوبی داشت. با توجه به نیازهای باشگاه بازیکنان با پتانسیل وارد تیم شدند. بنابراین انتقاد کردن بسیار سخت است. تنها چیزی که من می‌گویم این است که یک خطای ارتباطی بین سرمربی و تیم وجود دارد. پوچتینو باید با ذهنیت برنده با تیمش ارتباط بگیرد و این تنها چیزی است که می‌توانم بگویم. آنها اشتباه کرده‌اند وقتی فکر می‌کردند: "امسال با تیمی که داریم کاندید عنوان قهرمانی خواهیم بود".

1950558

از همان ابتدای فصل، می‌توانستید ببینید که آنها نمی‌توانند قهرمان باشند، واضح بود. اما آنها بازیکنان با پتانسیل بالایی را گرد هم آورده‌اند و از نظر بیزینسی موفق عمل کرده‌اند. زیرا اگر این بازیکنان را اکنون به قیمت کمی بالاتر نمی‌خریدند، بعدا دیگر نمی‌توانستند آنها را بخرند. بنابراین تنها چیزی که آنها باید بدانند چگونه به طرفدارانشان بگویند برای این که این تیم به ثمر برسد صبر کنند.

اما طرفداران و رسانه‌ها نمی‌خواهند این را بشنوند - آنها سرمایه گذاری را دیده‌اند و خواهان نتایج فوری هستند. پوچتینو مربی نیست که فلسفه خود را مانند مورینیو یا توخل ساخته باشد - او مربی است که باید بازیکنان و تیم‌های برتر را مربیگری کند. اکنون او باید در تمام مربیگری خود تجدید نظر کند تا با بازیکنانی سازگار شود که از نظر پتانسیل در سطح بسیار بالایی هستند اما باید برای ستاره شدن برایشان پایه ریزی درست انجام شود."

دیدگاه‌ها