کد خبر : 1978103 | 15 آبان 1402 ساعت 21:51 | 24.7K بازدید | 22 دیدگاه

واکنش رحمتی به شعار تماشاگران: حق دارید

سرمربی نساجی تاکید دارد با کمبود بازیکن در دیدار مقابل نوبهار ازبکستان حاضر شدند.

واکنش رحمتی به شعار تماشاگران: حق دارید

به گزارش "ورزش سه"، سید مهدی رحمتی پس از شکست سه بر یک نساجی مقابل نوبهار ازبکستان و پایان مسیر صعودشان از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در واکنش به شعار تماشاگران در این بازی عنوان کرد: هوادار حق دارد و اینکه توقع‌اش این است تیمش در یک جایگاه خوب باشد و اینکه از ما نتیجه و فوتبال خوب می‌خواهد ولی شناختی که من از هواداران نساجی داشتم و دارم این است که فوتبال را خیلی خوب متوجه می‌شوند.

او ادامه داد: هواداران نساجی می‌بینند که تیمشان زحمت میکشد ولی در لیگ یک مدل اتفاقات و در لیگ قهرمانان آسیا یک سری اتفاقات برای ما می‌افتد که فکر می‌کنم بخاطر فشار موجود روی این تیم است.

سرمربی نساجی اضافه کرد: مطمئن باشید اگر فشار آسیا روی تیم نساجی نبود و در یک حالت نرمال بازی می‌کرد، جایگاه هفتم یا هشتم جدول با این بازیکنان بود ولی الان هر چهار روز بازی می‌کنیم و واقعا توان نداریم.

رحمتی با بیان اینکه همین امروز 4 بازیکن فیکس خودم را نداشتم، گفت: امیر هوشمند و صابر حردانی محروم و محمود قائدرحمتی و احسان حسینی مصدوم بودند و از این دست مشکلات داشتیم. لیست 23 نفره تیم ما را ببینید که تا چه اندازه بازیکن مازندرانی در لیست ما هستند.

او یادآور شد: هواداران حق دارند و جوابگوی تمام حرف‌ها و صحبت‌هایشان هستم. باید بیشتر تلاش و کار کنیم. بازیکنانم باید بفهمند کجا و برای چه تماشاگرانی بازی می‌کنند. تماشاگرانی که در همه استادیوم‌های ایران و آسیا حاضر است، حق اعتراض دارد و هرچه بگویند، با گوش دل می‌شنویم و سعی می‌کنیم نواقص خودمان را برطرف کنیم تا ان شاالله بهترین نتایج را بگیریم.

دیدگاه‌ها