کد خبر : 1978112 | 15 آبان 1402 ساعت 22:29 | 63.4K بازدید | 25 دیدگاه

حمایت جانانه سرمربی تیم ملی از خاتون؛

آزمون: فوتبال ایران باید به این بازی افتخار کند

سرمربی تیم ملی زنان نمایش خاتون در دیدار امروز مقابل سیدنی استرالیا را قابل افتخار دانست.

آزمون: فوتبال ایران باید به این بازی افتخار کند

به گزارش ''ورزش سه''، دیدار خاتون بم ایران و سیدنی استرالیا از هفته اول رقابت‌های جام باشگاه‌های زنان آسیا، ظهر امروز در ورزشگاه جار تاشکند برگزار شد و خاتون این دیدار را با نتیجه ۳ بر صفر به حرف استرالیایی واگذار کرد اما بلافاصله بعد از اتمام این مسابقه، مریم آزمون، سرمربی تیم ملی زنان در تماس با خبرنگار ''ورزش سه''، در خصوص این دیدار صحبت کرد و نمایش خاتون را قابل ستایش توصیف کرد.

آزمون در ابتدای صحبت‌های خود در خصوص دیدار امروز خاتون گفت: در مسابقه امروز، خاتون نمایش خوبی داشت و حتی ۱۵ دقیقه پایانی بازی به طور کل در اختیار بازیکنان این تیم بود. اگرچه بازیکنان این تیم تا هفته گذشته در استرالیا همراه تیم ملی بودند و خستگی آن‌ها مشهود بود اما بازی خوبی را به نمایش گذاشتند. ضمن اینکه امسال برای نخستین‌بار تیم‌های منطقه شرق و غرب آسیا با یکدیگر ادغام شده‌اند که از نظر من این موضوع به مرور به نفع فوتبال آسیا خواهد بود.

1950545

او در ادامه با اشاره به عملکرد خوب خاتون در نیمه دوم این دیدار گفت: در نیمه دوم این بازی، روند مسابقه کاملا به سود خاتون شد و مشخص بود کادرفنی این تیم ازجمله شخص خانم جعفری، برنامه ریزی دقیقی برای این دیدار داشته است و حریفش را به خوبی آنالیز کرده است. به نظر من با تماشای این مسابقه و مسابقات تیم ملی زنان به خوبی می‌توان متوجه رشد و ارتقای فوتبال زنان ایران شد. فراموش نکنید تیم ما با قهرمان استرالیا بازی داشت، کشوری که نگاهی کاملا حرفه‌ای و متفاوت به فوتبال زنان ایران دارد. با این وجود بعد از دقیقه ۷۰ این تیم حرفی برای گفتن نداشت و حتی توان مقابله با خاتون را از خود نشان نداد.

1950546

او در پایان با اشاره به افزایش اعتماد به نفس بازیکنان که در این دیدار ملموس بود گفت: حرف شما دقیق و درست است، در این بازی نسبت به بازی تیم ملی، بازیکنان اعتماد به نفس خیلی بیشتری داشتند که علت آن کسب تجربه در مسابقات تیم ملی است. ما پیش از این توان پاس‌کاری به این شکل را نداشتیم و واقعا می‌خواهم به جامعه فوتبال ایران برای این نمایش قابل قبول تبریک بگویم.

دیدگاه‌ها