کد خبر : 1978125 | 15 آبان 1402 ساعت 23:44 | 16K بازدید | 3 دیدگاه

خطر از بیخ گوش ستاره فرانسوی گذشت: صلیبی نداد!

بعد از پشت سر گذاشتن تست‌های پزشکی در باشگاه اینتر، مشخص شد، بنجامین پاوارد، مدافع اینتر، به خاطر در رفتگی زانو، دو ماه قادر به همراهی تیمش نخواهد بود.

خطر از بیخ گوش ستاره فرانسوی گذشت: صلیبی نداد!

به گزارش "ورزش سه"، اینترمیلان، در جریان پیروزی 2-1 شنبه شب مقابل آتلانتا، که این تیم را در صدر جدول تثبیت کرد، مجبور شد بنجامین پاوارد را به دلیل مصدومیت شدید تعویض کند. این بازیکن در پی یک برخورد با دو مهاجم حریف، به زمین افتاد و از درد به خود می‌پیچید و گریه می‌کرد، چیزی که باعث شد در نگاه اول مصدومیت او پارگی رباط صلیبی به نظر برسد. اگرچه او بعداً در حال تشویق تیم در کناره‌ها بدون کمک خاصی دیده شد، اما صحنه‌های اولیه نشان از یک مصدومیت جدی می‌دادند.

1950579

امروز بعد از تست‌های رسمی پزشکان باشگاه اینتر، مشخص شد که پاوارد از دررفتگی کاسه زانو رنج برده است. مصدومیتی که روند نقاهت آن ممکن است تا دو ماه طول بکشد. بعد از گمان‌های اولیه در مورد احتمال پارگی رباط صلیبی، این خبر نسبتا خوبی برای کادر فنی تیم اینتر محسوب می‌شود. نراتزوری در بیانیه در مورد مصدومیت او اعلام کرد: "مدافع فرانسوی باید 3 تا 4 هفته قبل از شروع روند توانبخشی خود از زانوبند استفاده کند." این گزارش که از اسکای ایتالیا منتشر شد، دوری احتمالی دو ماهه پاوارد را از میادین تایید می‌کند.

دیدگاه‌ها