کد خبر : 1977573 | 13 آبان 1402 ساعت 21:35 | 21.8K بازدید | 6 دیدگاه

مدافع اینتر احتمالا صلیبی داد! (عکس)

بنجامین پاوارد، مدافع اینترمیلان، در جریان بازی این تیم مقابل آتلانتا از ناحیه زانو شدیدا مصدوم شد.

مدافع اینتر احتمالا صلیبی داد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بنجامین پاوارد از تابستان امسال و از زمانی که با تلاش بسیار زیاد بایرن مونیخ را به مقصد اینتر ترک کرد یک بازیکن کلیدی برای تیم سیمونه اینزاگی بوده است. این بازیکن در نقش دفاع میانی مورد علاقه‌اش برای این تیم بازی می‌کند و به یکی از ستون‌های تیم اینتر در راه رسیدن به صدر جدول سری آ تبدیل شده بود.

اما به نظر می‌رسد با مصدومیت شدیدی که امروز برایش پیش آمد این بازیکن ماه‌ها نتواند تیمش را همراهی کند. در دقیقه 30 و در جریان یک برخورد سنگین با لوکمان و کوپمنیرز، مهاجمان تیم آتلانتا در محوطه جریمه اینتر، که عمدی هم به نظر نمی‌رسید، پاوارد به زمین افتاد و از درد شروع به گریه کرد. با توجه به این که این بازیکن زانویش را گرفته بود و درد شدیدی را تحمل می‌کرد و این واقعیت که نمی‌توانست زانویش را خم کند، به نظر می‌رسد که احتمالا دچار صدمه جدی و یا حتی پارگی رباط صلیبی شده باشد.

1949549

این بازیکن در نهایت با برانکارد و با کمک تیم پزشکی از زمین خارج شد و متئو دارمیان به جای او به میدان آمد. باشگاه اینتر احتمالا تا فردا وضعیت دقیق این بازیکن را اعلام خواهد کرد. عدم حضور او در هفته‌های آتی که یکی از بهترین عناصر دفاعی تیم اینتر بوده است، ضربه بزرگی برای آبی‌های شهر میلان خواهد بود. اینتر در حال حاضر با تنها پنج گل خورده در 10 مسابقه، بهترین عملکرد دفاعی سری آ را دارد.

1949548

دیدگاه‌ها