کد خبر : 1978136 | 16 آبان 1402 ساعت 06:21 | 25.4K بازدید | 51 دیدگاه

قرار نبود سال اول صعود کنیم؛

رحمتی: برگشتیم 40 سال قبل، 2 بازی در یک‌روز

برگزاری دو مسابقه آسیایی برای نماینده‌های ایران در یک ورزشگاه مورد اعتراض سرمربی نساجی است.

رحمتی: برگشتیم 40 سال قبل، 2 بازی در یک‌روز

به گزارش "ورزش سه"، سید مهدی رحمتی پس از دیدار نساجی و نوبهار در لیگ قهرمانان آسیا درباره علت نتایج اخیرشان عنوان کرد: فشار و خستگی. من زمانی هم که بازی می‌کردم همیشه سعی داشتم مشکلات و تمام اتفاقاتی که می‌افتاد را خودم بر عهده بگیرم. الان هم می‌گویم مقصر تمام این اتفاقات من هستم و من باید پاسخگوی مردم باشم و نباید بازیکن تحت فشار قرار بگیرد.

او نسبت به برگزاری زودهنگام مسابقات و زمان بندی کوتاه برای آنها در لیگ برتر و آسیا اظهار کرد: ببخشید ما زمین داریم؟ امکانات داریم؟ چه چیزی داریم که بتوانیم چهار روز چهار روز بازی کنیم. من با نوبهار در ازبکستان بازی کردم و آمدم یک مسابقه در قائم شهر با سپاهان انجام دادم و سه روز بعد به تبریز رفتم و مقابل تراکتور قرار گرفتم و امروز هم برابر نوبهار بودم. بروید و ببینید لیست من چقدر در همین چهار مسابقه تغییر کرده است.

1947007

سرمربی نساجی یادآور شد: این تیم نیاز به ریکاوری و زمان دارد تا استراحت کند. بازیکن من دوباره چهار روز دیگه باید در لیگ برتر بازی کند. واقعا چه کاری می‌توانم انجام بدهم؟ شما ببینید تعداد محروم و مصدوم تیمم چند نفر شده است. مثلا امیر هوشمند در لیگ برتر هست ولی الان در آسیا جان ملکی بازی می‌کند. صابر حردانی یک تکل زد و دو جلسه محروم شد. اینها تجربه ندارند ولی بازیکنان سپاهان و پرسپولیس با این مشکل مواجه نیستند. با این تجربه بازیکنان قرار نیست در سال اول از مرحله گروهی آسیا صعود کنیم.

رحمتی اضافه کرد: تیم نوبهار که مقابل آنها بازی کردیم 6 تا بازیکن خارجی و سه بازیکن تیم ملی ازبکستان داشت ولی ما چه داشتیم؟ یک مشت جوان که واقعا به آنها افتخار می‌کنم.

سرمربی نساجی اضافه کرد: من قبلا هم گفتم که اگر کورسوی امیدی در فوتبال ایران می‌بینید، من را راهنمایی کنید تا به دنبال آن بروم. در حال حاضر به 40 سال قبل برگشتیم، چراکه الان ما در ورزشگاه آزادی بازی کردیم و باید برویم تا دو تیم دیگر به استادیوم بیایند و مسابقه بدهند. وضعیت ما را می‌بینید!

دیدگاه‌ها