کد خبر : 1978147 | 16 آبان 1402 ساعت 00:51 | 22.8K بازدید | 43 دیدگاه

مقابل نیروی هوایی محکوم به برد هستیم؛

نیازمند: جلوه خوبی نداشت من پنالتی بزنم

سنگربان ملی‌پوش تیم فوتبال سپاهان می‌گوید اخراج بازیکن تیم آلمالیق سازماندهی این تیم را به هم زده است.

نیازمند: جلوه خوبی نداشت من پنالتی بزنم

به گزارش "ورزش‌سه"، پیام نیازمند سنگربان تیم فوتبال سپاهان که در جریان پیروزی 9گله مقابل آلمالیق خیلی دروازه‌اش به خطر نیفتاد، در میکسدزون خبری ورزشگاه آزادی اینطور حرف‌هایش را درباره این شب فراموش نشدنی برای فوتبال ایران آغاز کرد: بعد از اینکه 10 نفره شدند فکر می‌کنم شیرازه تیمی آنها از هم پاشید و فکر می‌کنم همین باعث شد سازماندهی‌شان را از دست بدهند و گل‌های بیشتری دریافت کردند.

او درباره حضور هواداران سپاهان هم گفت: واقعا دست تک تک‌شان درد نکند. از راه خیلی دوری آمدند. فکر می‌کنم حداقل 5، 6 هزار نفر حداقل آمده بودند. خیلی سختی برای رسیدن به این بازی کشیدند. خوشحالم که با گل‌های خیلی زیاد همراه شد و می‌دانم از تماشای این بازی لذت برده‌اند. قدم‌شان خوب بود. 
نیازمند در واکنش به این سوال که در صحنه پنالتی گفته بودند که او ضربه را بزند، گفت: نه درست نبود. خودم دوست نداشتم این اتفاق بیفتد. پنالتی زن اول تا سوم تیم مشخص است. خیلی از آنها شاید بعدا در کورس آقای گلی باشند. جلوه قشنگی نداشت که من پنالتی بزنم ولی بچه‌ها به من لطف دارند.

نیازمند سپس در واکنش به بازی بعدی سپاهان مقابل پرسپولیس بیان کرد: بازی با پرسپولیس همیشه حساسیت‌های خودش را دارد. آنها همیشه برای قهرمانی می‌جنگند و ما هم سعی می‌کنیم بهترین عملکرد خودمان را داشته باشیم.
سنگربان ملی پوش سپاهان در پایان در واکنش به باخت الاتحاد مقابل نیروی هوایی عراق هم صحبت کرد و در این مورد گفت: فکر می‌کنم با نتیجه‌ای که به دست آمد، محکوم به برد هستیم. امیدوارم بتوانیم 3 امتیاز را از بازی بعدی مقابل نیروی هوایی عراق بگیریم.

دیدگاه‌ها