کد خبر : 1978151 | 16 آبان 1402 ساعت 00:54 | 6.2K بازدید | 26 دیدگاه

آمار عجیب حریف سپاهان: صفر شوت در چارچوب!

آلمالیق در طول دیدار برابر سپاهان فقط یک شوت زد که آن هم خارج از چارچوب بود.

آمار عجیب حریف سپاهان: صفر شوت در چارچوب!

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان در یک دیدار عجیب و یک طرفه موفق شد با نتیجه 9 بر صفر آلمالیق ازبکستان را در هم بکوبد. هر چند که حریف ازبکستانی از دقیقه 66 با یک یار کمتر به مسابقه ادامه داد ولی این تیم تا قبل از اخراج نیز حرفی برای گفتن نداشت.

آمار پایانی این مسابقه که توسط AFC منتشر شده، نشان می‌دهد که سپاهان در یک بازی کاملا یک طرفه موفق شده است آلمالیق نگون بخت را در هم بکوبد و یکی از پرگل ترین بازی‌های تاریخ لیگ قهرمانان آسیا را به ثبت برساند.

شاگردان ژوزه مورایس در جدال برابر حریف ازبکی موفق شدند 27 بار با ضربات مختلف دروازه این تیم را تهدید کنند که یازده مورد آن درون چارچوب بود. در واقع می‌توان گفت تنها 2 شوت در چارچوب سپاهان به هدر رفت و 9 مورد دیگر به گل تبدیل شدند.

1950627

اما در سمت مقابل آلمالیق آمار فاجعه باری را از خود به جای گذاشته است. این تیم فقط و فقط یک بار دروازه سپاهان را تهدید کرد که همان یک مورد نیز خارج از چارچوب بود تا پیام نیازمند یکی از بی دردسرترین روزهای دوران حرفه‌ای خود را سپری کند.

ضمن اینکه سپاهان 67.3 درصد مالکیت بازی را در اختیار داشت و یکی از یک طرفه‌ترین بازی‌های چند سال اخیر لیگ قهرمانان آسیا را شاهد بودیم.

دیدگاه‌ها