کد خبر : 1978158 | 16 آبان 1402 ساعت 08:28 | 48.6K بازدید | 26 دیدگاه

قاطع، تیز، برنده و بی‌رحم مانند تیم ژسوس

این شما و این ترسناک‌ترین الهلال تاریخ!

الهلال با لشگری از ستاره‌های مطرح، یکی از بهترین فصول تاریخ خود را آغاز کرده است.

این شما و این ترسناک‌ترین الهلال تاریخ!

به گزارش "ورزش سه"، الهلال روز گذشته موفق شد در دیداری خارج از خانه برابر مومبای سیتی هند به پیروزی دو بر صفر دست یابد. این تیم روند فوق العاده خود در هفته‌های گذشته را ادامه داد و ثابت کرد در مسیری که پیش روی این تیم است، آنها به صغیر و کبیر رحم نمی‌کنند.

ژرژ ژسوس که پس از دو تساوی برابر نوبهار نامانگان و ضمک با انتقادات شدیدی مواجه شده بود و حتی تعدادی از هواداران الهلال نیز خواستار اخراج این سرمربی شده بودند، روزهای فوق العاده‌ای را روی نیمکت این تیم سپری می‌کند و در هند موفق شد به دهمین پیروزی متوالی خود در تمامی رقابت‌ها دست پیدا کند.

1950642

الهلال که اکنون هم در لیگ حرفه‌ای عربستان و هم لیگ قهرمانان صدرنشین است و موفق شده به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی نیز صعود کند، تاکنون 18 بار در فصل کنونی به میدان رفته که حاصل آن پانزده پیروزی و سه تساوی بوده و الزعیم تاکنون هیچ شکستی را متحمل نشده است.

آبی‌های ریاض با حضور عناصر تهاجمی نظیر الکساندر میتروویچ، سالم الدوسری، مالکوم، میشل دلگادو و نیماری که البته فصل را از دست داد، به یک تیم فوق العاده خطرناک در خط حمله تبدیل شده‌اند و در 18 دیدار این فصل 48 مرتبه دروازه رقیبان را باز کرده‌اند.

1950643

الهلال در شرایطی آمار میانگین 2.66 گل را در هر بازی به ثبت رسانده که این تیم در مسابقات امسال تنها 9 گل دریافت کرده است، به طور میانگین 0.5 گل خورده در هر بازی که البته یاسین بونو و محمد العویس در یازده مسابقه موفق به ثبت کلین شیت شده‌اند و این 9 گل در هفت مسابقه وارد دروازه آبی‌های ریاض شده است.

1950644

آمار فوق العاده و شگفت انگیز الهلال نشان می‌دهد که بدون شک آنها شانس نخست قهرمانی در لیگ حرفه‌ای عربستان و همچنین لیگ قهرمانان آسیا هستند. ضمن اینکه مدیران باشگاه از اکنون به دنبال یک خرید پر سر و صدای دیگر در نقل و انتقالات زمستانی هستند تا بازیکن جدید را جایگزین نیمار مصدوم کنند. این شاید بهترین ورژن الهلال در سالیان اخیر باشد.

دیدگاه‌ها