کد خبر : 1978169 | 16 آبان 1402 ساعت 08:50 | 31.6K بازدید | 20 دیدگاه

لحظه تاریخی باشگاه سپاهان روی سکوهای آزادی (عکس)

تیم فوتبال سپاهان در حضور زنان طرفدار این باشگاه برابر حریف ازبک به برتری رسید.

لحظه تاریخی باشگاه سپاهان روی سکوهای آزادی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال سپاهان اصفهان در چهارمین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، بهترین پیروزی تاریخ خود در مسابقات آسیایی را به‌دست آورد.

این برتری روحیه‌بخش پس از شکست مقابل ملوان و شوک مواجهه با رای کمیته انضباطی ای‌اف‌سی برای بازی با الاتحاد، بار دیگر سپاهانی‌ها را به سطح مطلوبی از آمادگی روحی و روانی رساند.

برتری‌ای که البته با یک اتفاق تازه برای طلایی‌پوشان اصفهان همراه بود و آن تجربه نخستین بازی در مقابل زنان طرفدار سپاهان بود. جایی که تعدادی از هواداران این تیم از جواز حضور در ورزشگاه در زمان بازی‌های آسیایی تیم‌شان استفاده کرده و پس از تلاشی نافرجام در مسابقه با الاتحاد، این بار موفق شدند بازی بازیکنان تیم‌شان را از نزدیک تماشا کنند.

1950671

حضوری که برای شاگردان مورایس هم خوش‌یمن بود و ستاره‌های محبوب دختران و زنان تماشاگر حاضر روی سکوهای آزادی، حسابی در زمین چمن درخشیدند و حریف ازبکستانی را با دریافت ۹ گل به خانه بدرقه کردند.

1950672

هرچند فرصت میزبانی سپاهانی‌ها از نیروی هوایی عراق در حضور تماشاگران زن برای بازی بعدی در لیگ قهرمانان آسیا فراهم است اما برکسی پوشیده نیست که تماشاگران تیم اصفهانی امیدوارند با صعود تیمشان از دور گروهی، این بار در نقش‌جهان نظاره‌گر نمایش بازیکنان تیم‌شان باشند.

دیدگاه‌ها