کد خبر : 1978170 | 16 آبان 1402 ساعت 02:21 | 26.7K بازدید | 26 دیدگاه

نیکلاس جکسون، مرد اول بازی بزرگ

هت‌تریک حماسی رونالدوی آبی‌پوش در لندن

نیکلاس جکسون در بازی چلسی مقابل تاتنهام موفق به ثبت هت‌تریک شد و مرد اصلی چلسی در بازی امشب بود.

هت‌تریک حماسی رونالدوی آبی‌پوش در لندن

به گزارش "ورزش سه"، چلسی در بازی‌ای حساس از هفته یازدهم لیگ برتر انگلیس برابر تاتنهام قرار گرفت.

با وجود اینکه آنها گل اول را در دقیقه شش دریافت کردند اما با فشار و موقعیت‌های بسیار خیلی زود ورق بازی را برگرداندند. آنها ابتدا از روی نقطه پنالتی توسط کول پالمر به گل رسیدند.

اما بهترین بازیکن از نیمه دوم خودش را نشان داد. جایی که تاتنهام که در نیمه اول ده نفره شده بود، اودوگی را هم به دلیل اخراج از دست داد و جکسون با توجه به نبود دو مدافع اصلی تاتنهام، به خوبی خود را در جریان حملات قرار می‌داد.

آبی‌ها در نیمه دوم بارها دروازه میزبان را تهدید کردند، اما تا دقیقه ۷۵ خبری از برتری نبود. در این دقیقه استرلینگ با حرکتی خوب از سمت راست به محوطه جریمه تاتنهام وارد شد. او جکسون را در مقابل دروازه دید و با پاسی عرضی، باعث شد که یکی از راحت‌ترین مسئولیت‌های یک مهاجم، در اختیار جکسون قرار بگیرد؛ باز کردن دروازه خالی. او به آسانی توپ را به تور چسباند و دروازه را باز کرد.

1950675

دقیقه ۹۴ جکسون تازه به فکر هت‌تریک افتاد. این بار در صحنه‌ای مشابه گل قبل، گلگر در سمت راست توپ را مهاجم سنگالی رساند و او باز هم در مقابل دروازه ویکاریو را تسلیم کرد و گل دومش را به ثمر رساند.

1950676

سه دقیقه بعد در حالی که همه بازیکنان تاتنهام جلو کشیده بودند که حداقل اختلاف را کم کنند، کول پالمر با پاسی زیبا از زمین خودی، جکسون را در یک موقعیت عالی قرار داد. او و مودریک هر دو در محوطه تاتنهام ویکاریو را در مقابل‌شان می‌دیدند و این مهاجم با دریبل دروازه‌بان و باز کردن دروازه هت‌تریکش در این بازی را ثبت کرد و در ادامه به سبک کریستیانو رونالدو خوشحالی کرد.

1950677

چند دقیقه بعد او فرصت پوکر هم داشت. مودریک با حرکتی زیبا توپ را به جکسون رساند اما او که در جو هت‌تریک قرار داشت، ضربه را به آسمان زد تا بازی با همان ۴ گل به پایان برسد.

این بازیکن که از ابتدای فصل در معرض انتقادات فراوان بوده است، حالا با این هت‌تریک توانست کمی از فشارها را از روی دوشش بردارد. او با این هت‌تریک اولین شکست تاتنهام را در لیگ رقم زد و صدرنشینی را از آنها گرفت تا اولین شوک فصل را به تیم آنگه پوستکوگلو وارد کند.

دیدگاه‌ها