کد خبر : 1978176 | 16 آبان 1402 ساعت 09:10 | 9.3K بازدید | 3 دیدگاه

ادامه صدرنشینی شارجه با گلزنی هم‌تیمی سابق طارمی

پس از تساوی شارجه امارات و نسف قارشی ازبکستان در دیداری که دو تیم با 10 بازیکن مسابقه را به پایان رساندند، صدرنشین در گروه دوم لیگ قهرمانان آسیا بدون تغییر باقی ماند.

ادامه صدرنشینی شارجه با گلزنی هم‌تیمی سابق طارمی

به گزارش ورزش سه، در دقیقه 8 این مسابقه و در پی برخورد توپ به دست خالد الطحانی، مدافع شارجه، در محوطه جریمه، نسف قارشی این فرصت را داشت که خیلی زود دروازه حریف را باز کند اما گابا جیگاوری گرجستانی موفق نشد این ضربه را تبدیل به گل کند.

در ادامه و در در دقیقه 16 برای شارجه گلزنی کرد و ماتئوس لیما در دقیقه 81 گل تساوی نسف را وارد دروازه حریف کرد تا دروازه شارجه برای اولین بار در این فصل از لیگ قهرمانان آسیا باز شود.

یعقوب الحوسنی، دروازه‌بان شارجه، در دقیقه 85 به دلیل خطا زوی شهرر نورلایف بدون زمین اخراج شد تا این تیم با یک یار کمتر به بازی ادامه بدهد. همچنین علیبیگ داورانوف از نسف در دقیقه 2+90 کارت قرمز دریافت کرد تا تعداد بازیکنان دو تیم برابر شود.

در همین گروه، الفیصلی اولین پیروزی خود را در اولین حضور خود در این رقابت‌ها به دست آورد و با دو گل السد را شکست داد تا انتقام باخت تحقیرآمیز خود را از میزبان السد بگیرد.

با این نتایج، شارجه با 8 امتیاز در صدر جدول قرار گرفت و نسف قارشی با یک امتیاز کمتر رتبه دوم را به خود اختصاص داد‌. همچنین السد با 4 امتیاز در رده سوم قرار دارد و الفیصلی نیز با 3 امتیاز در قعر جدول قرار گرفته است.

دیدگاه‌ها