کد خبر : 1978220 | 16 آبان 1402 ساعت 13:02 | 21.4K بازدید | 7 دیدگاه

این جام هدف اول ما نیست

ادعای عجیب عثمان دمبله در مورد لیگ قهرمانان

عثمان دمبله تاکید دارد در پی اس جی بر خلاف تصورات روی لیگ قهرمانان حساسیت خاصی وجود ندارد.

ادعای عجیب عثمان دمبله در مورد لیگ قهرمانان

به گزارش "ورزش سه"، عثمان دمبله در تابستان امسال بارسا را به مقصد پی اس جی ترک کرد. او در بارسا زیر نظر ژاوی متحول شده بود ولی در نهایت تصمیم گرفته راهی کشورش و باشگاه پاریسی شود و معتقد است انتخاب درستی هم داشته است.

ژاوی به شدت از تصمیم او ناراحت بود اما دمبله پروژه پی اس جی را ترجیح داد. او در 13 بازی اخیر خود برای پی اس جی هنوز نتوانسته گلزنی کند و انتقادها نیز از او شروع شده است.

1950738

دمبله اما نگران نیست: «می‌دانم باید کمی بیشتر تلاش کنم و در سال 2023 مهم نیست چقدر خوب بازی می‌کنید، بلکه آمارها مهم هستند. شب‌ها راحت و خوب می‌خوابم و تغذیه‌ام نیز اصولی شده است. نگران نیستم و به زودی برای پی اس جی گل خواهم زد. گاهی در یک بازی بد هستید و گل می‌زنید و همین کافی است اما برای من مهم است در خدمت تیم باشم.»

دمبله در مورد وسواس پی اس جی به لیگ قهرمانان گفت: «خیر، ما روی لیگ قهرمانان وسواس خاصی نداریم. می‌دانم که در پی اس جی همیشه صحبت از فتح این جام بوده ولی به شما اطمینان می‌دهم تمرکز ما فقط روی این جام نیست. حساسیت خاصی وجود ندارد و ما بازی به بازی پیش خواهیم رفت.»

1950741

نقش امباپه در انتقال به پاریس: «خیر، او حتی یک تماس هم با من نگرفت. فقط وقتی بحث انتقالم مطرح شد از من پرسید قرار است بیای که به او پاسخ مثبت دادم.»

1950739

دمبله در مورد انتقادات از سبک بازی پی اس جی تحت هدایت انریکه گفت: «مشکلی نیست و می‌توان در لیگ فرانسه و لیگ قهرمانان با چهار مهاجم بازی کرد. این هم یک سبک تاکتیکی است و در زمین کاملا راحتیم. ما یازده بازیکن جدید در تیم داریم و طبیعی است کمی وفق پذیری و هماهنگی با ایده‌های مربی زمان ببرد ولی مربی با ما بسیار حرف می‌زند و من به شخصه او را مدت‌هاست می‌‍شناسم. زمانی که انریکه مربی بارسا بود من را می‌خواست ولی یک سال دیرتر به بارسا رفتم در حالی که او جدا شده بود. انریکه با ما راحت است و فضای خوب و شادی در تیم ایجاد کرده است. ما بسیار هم شوخی می‌کنیم.»

دیدگاه‌ها