کد خبر : 1978225 | 16 آبان 1402 ساعت 12:59 | 13.8K بازدید | 10 دیدگاه

دعوای خونین در میلان: هوادار پی‌اس‌جی چاقو خورد

یکی از هواداران پاری سن ژرمن پس از درگیری با طرفداران میلان به دلیل اصابت ضربات چاقو در بیمارستان بستری شد.

دعوای خونین در میلان: هوادار پی‌اس‌جی چاقو خورد

به گزارش "ورزش سه"، میلان امشب در اولین دیدار از دور برگشت مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سن سیرو میزبان پاری سن ژرمن خواهد بود. 

هیجان و اهمیت بالای این بازی باعث شده که تعداد زیادی از هواداران پاری سن ژرمن برای تماشای آن راهی میلان شوند و حالا درگیری به وجود آمده بین هواداران این دو تیم با خبرهای تلخی همراه شده است. 

روزنامه ایتالیایی کوریره دلاسرا خبر داده که نزدیک به صد نفر از هواداران متعصب و افراطی میلان در حالی که سر تا پا مشکی به تن داشتند وارد منطقه‌ای شدند که هواداران پی اس جی برای خوشگذرانی و تفریح پیش از بازی جمع شده بودند. 

1950749

درگیری بین آنها و استفاده از مواد آتش‌زا بلافاصله شروع شد و تعداد زیادی از میزها و صندلی‌ها به هوا پرتاب شدند و بطری‌ها و شیشه‌های مغازه‌ها را شکستند و همچنان خبری از پلیس برای متوقف کردن این شرایط نبود. 

این روزنامه همچنین تایید کرده که یکی از هواداران پاری سن ژرمن با ضربات چاقو در پاهایش به بیمارستان مراجعه کرده و در حال حاضر برای طی کردن روند درمانش بستری شده است. 

نیروهای پلیس در نهایت مجبور شدند از گاز اشک‌آور برای متوقف کردن این جنجال و متفرق کردن هواداران دو تیم استفاده کنند تا شرایط شهر را به حالت عادی برگردانند. 

دیدگاه‌ها