کد خبر : 1978227 | 16 آبان 1402 ساعت 13:20 | 21.9K بازدید | 72 دیدگاه

تیاگو آلمیدا:

هرکس از مسی انتقاد کند، فقط دنبال شهرت است!

تیاگو آلمیدا، هافبک آرژانتینی، معتقد است که لیونل مسی در کمال شایستگی برنده توپ طلای 2023 شده است.

هرکس از مسی انتقاد کند، فقط دنبال شهرت است!

به گزارش "ورزش سه"، مسی هفته گذشته بار دیگر موفق شد به عنوان برنده جایزه ارزشمند توپ طلا از سوی فرانس فوتبال انتخاب شود و این جایزه را برای هشتمین بار با خودش به خانه ببرد. 

ارلینگ هالند نهایت تلاشش را به کار گرفت که فاصله‌اش با این بازیکن را کم کند و یکی از بهترین بازیکنان فصل گذشته هم بود که در قهرمانی منچسترسیتی در لیگ برتر و جام حذفی انگلیس و لیگ قهرمانان اروپا و فتح این سه‌گانه نقش مهمی داشت. 

اما قهرمانی رویایی آرژانتین در جام جهانی 2022 قطر و درخشش مسی در این مسابقات در ترکیب تیمش باعث شد که توپ طلا باز هم به او برسد، تصمیمی که انتقادهای بسیاری را هم از ستاره‌های سابق تا فوتبال‌دوستان به همراه داشت. 

1947661

حالا آلمیدا در واکنش به انتقادهای مطرح شده از هموطنش اظهارات عجیبی را مطرح کرده است. او در این باره به TyC Sports گفت: «همه ما به خوبی می‌دانیم که مسی شایسته کسب توپ طلا بود. همیشه حرف‌هایی از سوی افرادی زده می‌شود که دوست دارند نام‌شان در تلویزیون مطرح شود.»

به نظر می‌رسد که انتقادهایی که در چند روز اخیر از مسی شده به هیچ وجه به مذاق این بازیکن آرژانتینی خوش نیامده و به این شکل سعی کرده کنایه سنگینی به این افراد بزند. 

دیدگاه‌ها