کد خبر : 1978237 | 16 آبان 1402 ساعت 14:05 | 24.6K بازدید | 26 دیدگاه

واکنش منصور برزگر به آینده حسن یزدانی:

هر کسی کتفش را عمل کرد، دیگر کشتی گیر نشد!

منصور برزگر، یکی از باتجربه‌ترین مردان کشتی آزاد ایران می‌گوید امیدوار است حسن یزدانی بعد از عمل جراحی کتف سنت شکنی کند.

هر کسی کتفش را عمل کرد، دیگر کشتی گیر نشد!

به گزارش "ورزش سه"، عمل جراحی کتف حسن یزدانی در فاصله 9 ماه مانده تا المپیک حرف و حدیث‌های زیادی را در خصوص آینده این ستاره کشتی ایران به وجود آورده است. با وجود نظریه پزشکان مبنی بر اینکه یزدانی از 5، 6 ماه دیگر می‌تواند با سلامت کامل روی تشک برود، دیروز علیرضا دبیر ئیس فدراسیون کشتی در اظهارنظری عجیب اعلام کرد هیچ کشتی گیری در 20 سال اخیر نبوده که کتفش را عمل کند و بتواند بازگشت موفقی به تشک داشته باشد. 

منصور برزگر، سرمربی اسبق تیم ملی که تجربه‌های زیادی در این رابطه از نظر فنی دارد، در گفتگو با "ورزش سه" عمل جراحی کتف حسن یزدانی را تحلیل می‌کند. او در این باره گفت: "اگر نظر مرا می‌خواهید، باید بگویم هر کسی کتفش را عمل کرد، دیگر کشتی گیر نشد! اینکه یزدانی چه کار کند و چقدر موفق باشد، من نمی‌دانم چون پزشک نیستم. البته که پزشکان همیشه می‌گویند خوب می‌شود، اما تا آنجایی که من دیدم و تجربه کردم، هر کشتی گیری کتفش را جراحی کرد، دیگر نتوانست کشتی بگیرد."

وی همچنین ادامه می‌دهد: "نمونه بارز این اتفاق همین علیرضا بود یا پسر خودم. به خاطر عمل کتف نتوانستند دیگر کشتی بگیرند. انشالله که برای یزدانی اتفاقات بهتری می افتد. بستگی دارد که دقیقا آسیب دیدگی کتفش از کجا باشد و اگر جا خوردگی کتف نباشد، انشالله که خوب می شود و برمی گردد."
برزگر در پاسخ به این سوال که با این وضعیت شما اعتقاد دارید یزدانی نباید عمل می کرد، گفت: "من طبق چیزی که دیدم، هر کسی که عمل نکرد، برایش بهتر بود. نمی دانم که یزدانی هم می توانسته با این کتف مدارا کند یا نه. بازهم می گویم بستگی به میزان مصدومیتش دارد. من نظر بیشتری نمی توانم بدهم و فقط امیدوارم یزدانی بتواند برگردد و در المپیک کشتی بگیرد."

دیدگاه‌ها