کد خبر : 1978239 | 16 آبان 1402 ساعت 14:12 | 8.8K بازدید | 6 دیدگاه

ماریو هرموسو:

حق اتلتیکو در چمپیونزلیگ را می‌گیریم

مدافع اتلتیکو مادرید می‌گوید همه بازیکنان این تیم مسئولیت بزرگی در لیگ قهرمانان حس می‌کنند و می‌خواهند بالاخره اتلتیکو را به هدفش برسانند.

حق اتلتیکو در چمپیونزلیگ را می‌گیریم

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو در پایان مرحله رفت دور گروهی لیگ قهرمانان با یک برد و دو تساوی، پشت سر فاینورد، دوم شد. تیم تحت هدایت دیه‌گو سیمئونه در آخرین بازی دور رفت و در خانه سلتیک با تساوی متوقف شد و امشب در اولین بازی دور برگشت برابر همین تیم در خانه به میدان می‌رود.

1950767

ماریو هرموسو در مورد سلتیک گفت: «از قبل می‌دانیم که لیگ قهرمانان و مرحله گروهی چه قدر پرفشار است و آنها بسیار هجومی و باانگیزه هستند. تصادفی نیست که سلتیک در دور گروهی حضور دارد. ما در خانه آنها دچار زحمت شدیم، اما با میل بالا و ذهنیتی که داریم و با کمک هواداران، برای سه امتیاز می‌رویم.»

1950768

هرموسو انگیزه اتلتیکو در لیگ قهرمانان را بسیار بالا عنوان کرد: «لیگ قهرمانان یک رقابت بزرگ است که ما سال‌هاست برای فتح آن انگیزه بالایی داریم. همه بازیکنان اتلتیکو از این بابت حس مسئولیت می‌کنند. ستاره‌های بزرگی در تاریخ اتلتیکو بوده‌اند و ما در سال‌های اخیر دو بار به فینال نیز رسیدیم. حالا نوبت نسل جدید است تا تاریخ را از نو بنویسد. مردم باید بدانند که ما می‌توانیم تا مراحل بالای جام برویم و برای قهرمانی مبارزه کنیم. فصل قبل ناامیدکننده بودیم ولی درس‌های لازم را گرفتیم. ما مرحله به مرحله پیش خواهیم رفت و باید حق اتلتیکو در این جام را بگیریم.»

دیدگاه‌ها