کد خبر : 1978254 | 16 آبان 1402 ساعت 15:02 | 13.1K بازدید | 9 دیدگاه

باید از تیمم دفاع کنم

آرتتا: از حرف‌هایی که زدم، پشیمان نیستم

میکل آرتتا از مصاحبه تند خود پس از بازی با نیوکسل دفاع کرد و گفت وظیفه دارد از بازیکنانش حمایت کند.

آرتتا: از حرف‌هایی که زدم، پشیمان نیستم

به گزارش "ورزش سه، آرسنال در پایان دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان با دو برد و یک شکست و کسب 6 امتیاز صدرنشین شد و فردا در خانه خود میزبان سویاست. 

در بازی رفت توپچی‌ها موفق شدند سویا را شکست دهند و برتری در بازی فردا گام بلندی در راه صعود خواهد بود. فضای آرسنال این روزها تحت تاثیر داوری جنجالی بازی قبل برابر نیوکسل در لیگ برتر است.

1948914

میکل آرتتا در نشست خبری بازی با سویا در مورد وضعیت مصدومان تیمش گفت: «گابریل ژسوس به این بازی نمی رسد و وضعیت مارتین اودگارد نیز نامشخص است. در مورد دیگر مصدومان خبر جدیدی ندارم.»

آرتتا در مورد مصاحبه تندش پس از بازی با نیوکسل گفت: «پشیمان نیستم. وظیفه من این است که از بازیکنانم دفاع و حمایت کنم. حرف‌هایی که زدم بر اساس شواهد موجود و احساس واقعی‌ام بود.»

رفتار کنار زمین: «همکار شما گفت که من در کنار زمین خیلی هیجان زده بودم، با این وجود از داور کارت زرد نگرفتم.»

1949621

آرتتا در مورد اینکه آیا این نتیجه مجموعه‌ای از اشتباهات بود یا خیر گفت: «بله، بعضی چیزها یک شبه اتفاق نمی‌افتند. اما الان باید در مورد سویا و بازی زیبایی که فردا داریم صحبت کنیم. البته من روی حرف‌های ماه قبل خودم هستم و اشتباه بخشی از فوتبال است.»

دعوت شدن اودگارد به تیم ملی نروژ با وجود مصدومیت: «مارتین دوست دارد برای کشورش بازی کند و هر بار که دعوت شد و آماده بود، آنجا خواهد بود.»

آرتتا در مورد فرم آرسنال در لیگ قهرمانان گفت: «تیم ثبات خوبی داشته و واقعا خوب کار کرده است. ما باید این کار را به طور مداوم انجام دهیم.»

بیانیه آرسنال در حمایت از آرتتا: «یک بار دیگر هم می‌گویم که ما وظیفه داریم بر اساس شواهد و سوابق، از خودمان دفاع کنیم.»

دیدگاه‌ها