کد خبر : 1978266 | 16 آبان 1402 ساعت 16:23 | 110.7K بازدید | 135 دیدگاه

دو تغییر یحیی برای 9 امتیازی شدن در آسیا؛

اعلام ترکیب پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان

نفرات آغاز کننده بازی برای پرسپولیس در دیدار با استقلال تاجیکستان مشخص شدند.

اعلام ترکیب پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پرسپولیس پس از اینکه فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا را با شکست دو بر صفر مقابل النصر عربستان آغاز کرد، در دو دیدار پیاپی برابر الدحیل قطر و استقلال تاجیکستان به برتری رسید تا شرایط خوبی پیدا کند، اما شاگردان یحیی گل‌محمدی از ساعت 17:30 امروز در شهر دوشنبه بازی برگشت را با حریف تاجیک برگزار می‌کنند، امید به یک برد دیگر و نزدیک شدن به صعود دارند.

علیرضا بیرانوند که اخیرا با سرماخوردگی مواجه شده بود، مثل همیشه گلر پرسپولیس است و امروز مقابل استقلال تاجیکستان از ابتدا به میدان می‌رود.

گئورگی گولسیانی و محمدحسین کنعانی‌زادگان مثل دیدارهای قبل زوج خط دفاعی را تشکیل می‌دهند و به دنبال مقابله با حملات استقلال تاجیکستان هستند.

وحدت حنانوف، بازیکن تاجیک پرسپولیس جای دانیال اسماعیلی‌فر که سرماخوردگی داشته را گرفته و سورپرایز یحیی گل‌محمدی در بازی امروز است و در جناح چپ خط دفاعی هم علی نعمتی از ابتدا در زمین حضور دارد.

مسعود ریگی مثل دیدار اخیرشان برابر صنعت نفت آبادان امروز هم یکی از 11 نفر اصلی پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان است که جلوتر از او هم سروش رفیعی بازی می‌کند.

سعید صادقی و مهدی ترابی، وینگرهای راست و چپ پرسپولیس در بازی امروز هستند که ترابی جای میلاد سرلک را در ترکیب سرخ پوشان گرفته و دوباره در جمع نفرات اصلی دیده می‌شود و محمد عمری و نبیل باهویی نیز برای دومین مسابقه پیاپی در ترکیب ابتدایی مقابل استقلال تاجیکستان هستند.

ترکیب پرسپولیس در دیدار امروز نسبت به مسابقه اخیرش مقابل صنعت نفت آبادان دو تغییر داشته که وحدت حنانوف و مهدی ترابی جانشین دانیال اسماعیلی‌فر و میلاد سرلک شده‌اند.

پرسپولیسترکیب پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان را این 11 نفر تشکیل می‌دهند:
علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، وحدت حنانوف، علی نعمتی، مسعود ریگی، سروش رفیعی، سعید صادقی، مهدی ترابی، محمد عمری و نبیل باهویی.

دیدگاه‌ها