کد خبر : 1978285 | 16 آبان 1402 ساعت 17:43 | 12.2K بازدید | 21 دیدگاه

ادعای آلگری روی اعصاب مدیران اینتر!

مدیران باشگاه اینتر از اظهار نظر جدید مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، عصبانی شده‌اند.

ادعای آلگری روی اعصاب مدیران اینتر!

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه گاتزتا دلو اسپورت گزارش می‌دهد که مدیران اینتر از ادعای مکس آلگری در مورد رقابت قهرمانی سری A آزرده خاطر هستند.

اینتر و یوونتوس قرار است در تاریخ 26 نوامبر در ورزشگاه آلیانز تورین به مصاف هم بروند. به نظر می‌رسد که پیش از شروع این رقابت، دو باشگاه وارد چالش مهمی با یکدیگر شده‌اند.

یوونتوس روز یکشنبه در ورزشگاه آرتمیو فرانکی فیورنتینا را 1-0 شکست داد و به فاصله دو امتیازی اینتر صدرنشین رسید. با این وجود، آلگری اصرار داشت که هدف اصلی یوونتوس در این فصل، ایستادن در میان 4 تیم برتر است.

او بار دیگر تاکید کرد که میلان، اینتر و ناپولی تیم‌های مدعی قهرمانی سری A هستند و افزود که حریف بعدی آن‌ها (اینتر) سال‌ها برای کسب اسکودتو آماده شده است!

1950845

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، ادعاهای آلگری باعث عصبانیت مدیران اینتر شده زیرا نراتزوری در چند فصل اخیر مجبور به جذب بازیکنان آزاد و فروش برخی از بهترین بازیکنان خود برای متعادل کردن شرایط مالی شده است.

بازیکنانی مانند روملو لوکاکو، اشرف حکیمی، آندره اونانا و رابین گوسنس از جمله بازیکنانی هستند که از سال 2021 به دلایل شرایط مالی مجبور به ترک اینتر شدند.

از سوی دیگر، یوونتوس در همان دوره خریدهای بزرگی انجام داد و بازیکنانی مانند دوشان ولاوویچ، گلیسون برمر، مانوئل لوکاتلی و مویزه کین را جذب کرد.

دیدگاه‌ها